Bukefalos 28 år!

Berätta om era katter och lägg in bilder:)

Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

Catwalk, typ. :rofl: Vad söt! Men inte brukar katter acceptera att ha kläder på sig. :eek:

Nä, de flesta gillar det nog inte. :D
Det är få katter jag skulle komma på tanken att klä upp men Taz är så accepterande och behöver kläder (på vintern).
 
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

När våra innekatter är ute brukar dom ha på sig jacka. Uch det tycker dom inte om. Men annars så fryser dom som galningar. Men min lilla kattunge på ca 15 veckor gnäller ändå bara att hon ska få komma up och ligga innan för min jacka. Vi har haft henne sen hon var 3 veckor för att hon är föräldralös. Fast vi är ändå nästan aldrig ute med dom i koppel på vintern.

25222694.jpg



25026366.jpg
 
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

Skaffade min kisse för drygt 5 år sen. Dom kallade honom Sten så det fick han fortsätta heta x) Kanske inte det finaste elr normalaste kattnamnet men jag ville inte byta och det finns nåt i det som gör att det passar bra. På sommrarna är han ute nästan hela tiden. Ute på jakt elr så ligger han och latar sej ute i solen elr på altanen. På vintern är han inne mkt mer och då slöar han hela tiden , hah^^

pic_show_id25376320.html

pic_show_id25376326.html
 
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

Min familj har tre katter; Maja, Dollar och Rambo.

Här är lilla Maja. Vi tror att hon blir 7 år nu 2009. Vi fick henne från katthemmet då hon var endast 8 veckor gammal. Det berodde på att hennes mamma hade övergett dem totalt. Hon är en huskatt.
Hon är ett matvrak av högsta grad, gör heller aldrig mer än vad hon behöver. Och att väcka matte på mornarna, det är de bästa som finns :devil:
25468305.jpg


Här kommer då Dollar. Han fyller hela 12 år nu iår. Dollar är en renrasig perser.
Han är iaf våran knähund. Följer oss hela tiden, och ska sitta med oss hela tiden. Och vill du ha en pratstund, så kan du alltid gå och prata med Dollar, för han svarar alltid :D
12689109.jpg


Och sist men åxå minst kommer Rambo med sina 4 år i år. Han är en huskatt som vi fick från pappas syster. Namnet Rambo har fick han för att när han var ny hos oss så var han en liten djävul :devil: Nu går de iaf att kela med honom utan att bli överfallen.
12634091.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

Här är mina flickor!

Athena som jag brukar kalla en "diva" hon gillar inte att bli bärd och knappt klappad men vissa dagar är hon riktigt mysig!:p
15302_1230933882.jpg


97411_1230934075.jpg


Tekla som älskar att kela och gärna sover i sängen!
18030_1220084377.jpg


96200_1221985033.jpg


Tillsammans:love:

40465_1227014773.jpg


// S
 
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

Har 2 små kissar.

Första är Lillmys (S* Chinadolls Snowcake) Ragdollkille på snart 15mån.

mys2_21225437.jpg


mys1_11028848.jpg



Min andra lilla vän är en huskatt på 8mån som heter Lilleman.
7922070007_13738681.jpg
 
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

Vilka fina katter ni har allihop!
Mina missar vill också presentera sig...

S*Kitezj-Grad Masjanja "Shanja", Sibirisk katt.
Shanja var min första egna katt. Hon är min prinsessa och det vet hon. Det är hon som bestämmer här hemma.
Shanja3-1.jpg


S*Villa Daphne Tevez "Phil", Sibirisk katt. Phil är Shanjas son och min egen uppfödning.
Världens snällaste katt som går med på det mesta.
IMG_1419copy.jpg


S*Sweet Honey´s Bowie "Goliath", Sibirisk katt. Världens gosbomb och pratkvarn. Pratar en del engelska
("Helloooo?" och "Noooo! är favorituttrycken"), oftast på nätterna när matte och husse försöker sova.
avel2-1.jpg
 
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

S*Sweet Honey´s Bowie "Goliath", Sibirisk katt. Världens gosbomb och pratkvarn. Pratar en del engelska
("Helloooo?" och "Noooo! är favorituttrycken"), oftast på nätterna när matte och husse försöker sova.
avel2-1.jpg
[/QUOTE]

Helt underbart vackra katter du har :love:

Den här är ju så enormt snygg och söt så det borde vara förbjudet att visa sånna bilder ;)
 
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

KL

Detta är min huskatt Siri - av allra bästa rått-jagarstam.
På sommaren är hon mycket ute, men på vintern pryder hon mest olika möblemang och sidenkuddar inne.

IMGP0064.jpg
 
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

Elvis, borde bli fyra i sommar, hona, hittekatt:

elvisjan.jpg


"Saga" (funderar på att döpa om de nya till ngt på E).

ca 4 månader, haft sen i måndags:

nykatt1.jpg


"Sotis", ca 4mån, kom med Saga:

nykatt2.jpg
 
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

Elvis är pussad och klar :)
En bild med alla tre ( :eek: ) på den nya leksaken:

lekstuga.jpg
 
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

"Sotis", ca 4mån, kom med Saga:

nykatt2.jpg
[/QUOTE]

Så liknade min lilla trazzel
 
Sv: Berätta om era katter och lägg in bilder:)

Det här är mina katter.

Tiger.
5 år gammal.
Huskatt/skogsis
Brun tabby.

Kellig och sur på dom andra om vart annat.
Stor och lite feminin av sig. :p

25716536.jpg


Quattro
18 månader
Huskatt/brittiskt korthår
Bruntabby
Fruktansvärt kellig och sällsklaplig av sig.
Älskar att ligga och tvätta kattungarna. :laugh:
Fick honom när vi köpte en hundbur till bilen.

25716289.jpg


Solis
6 månader
Huskatt/skogsis
Rödtabby
Bråkstaken nr 1.
Full av bus och älskar att jaga bror sin och spöa lekråttorna. :laugh:
25716290.jpg


Norris
6 månader
Huskatt/skogsis
Rödtabby
Bror till Solis.
Kellisen nr 1.
Älskar att plaska och bada i vattenskålen.
Följde med på köpet när vi hämtade Solis.
var bara Norris kvar sen och han skulle tas bort om vi inte tog med honom. :(

25716503.jpg
 

Liknande trådar

D
Katthälsa Hej, Skulle vara evigt tacksam för lite råd. Vi har en katt blandras norskskogkatt/bondkatt. Vi har även en ragdoll katt som vi köpte...
Svar
1
· Visningar
1 636
Senast: Tispe
·
Övr. Djur Igår kväll när jag precis släkt lampan för att sova, börjar hunden att skälla hysteriskt. Samtidigt hör jag ett ljud, låter som något...
Svar
10
· Visningar
1 409
Senast: DarkInNight
·
H
Övr. Hund Står inför ett jättesvårt val.... det är nämligen så att för 1½ år sedan fick våran tik valpar(hon fick p-spruta som slutade verka 1...
Svar
15
· Visningar
1 630
V
Övr. Katt Är det normalt att hankatter är elaka mot honkatter? Jag trodde grabbarna skulle vara antingen underlägsna töserna, eller...
Svar
7
· Visningar
1 599
Senast: veronican
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp