Bukefalos 28 år!

Betala licensen

V

Vonkan85

Jag ska tävla på söndag och kom först idag på att jag glömt att fixa ny licens för iår :o Jag var iväg till klubben och hämtade en, men jag kommer inte ha en chans att hinna till posten imorgon och betala in pengarna, jobbar sent. Kan man inte betala in licensen via internet? Jag antar att det inte går eftersom man ska fylla i alla uppgifterna. Men det känns samtidigt dåligt om inte svrf har blivit så moderna att man kan betala via internet :confused: I alla fall jag betalar in mina räkningar via nätet och det fungerar kanonbra :)
 
Sv: Betala licensen

Det var ju jättebra det! Tack så mycket! Nu återstår bara frågan: vem har en fax jag kan låna? Men den behöver inte du svara på :p Nu kan vi hoppa på söndag :bump:
 
Sv: Betala licensen

man kan ju faxa de senare så de e bara å vänta tills du hittar en fax.........
glöm inte skriva ut kvitto bara!
 
Sv: Betala licensen

Du behöver inte faxa, du kan lägga inbetalningskortet + ditt internetkvitto på att du betalt i ett kuvert och skicka med vanlig post.
 
Sv: Betala licensen

kan man?
de låter ju mkt enklare, men på svrf´s hemsida står de inte....
 
Sv: Betala licensen

Nu är det fixat, sambon har fax på jobbet. Tack för era svar, nu är det bara att hoppas att det går bra imorgon :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·
Skola & Jobb Vad gäller? Jag skulle alltså ha jobbat i dag, 21-07. har setat och kört närmare 7 mil och hade bara ca 2 mil kvar. Stannar innan en...
2
Svar
27
· Visningar
3 879
Senast: anna_panna
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 394
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp