Bukefalos 28 år!

Betala till AQHA?!

Mimmi

Trådstartare
Skickade in registreringsbeviset för att göra ett ägarbyte på en Quarterhäst, och skrev med uppgifterna från det kort som pengarna skulle dras från. Men fick tillbaka ett brev nu och räkning att jag typ sak betala i amerikanska pengar? Hur ska jag göra det då? Hittar inget kontonr eller nåt att betala till.


"The number that we hade for you has been declined for some reason."

Kan det vara så att dom har försökt dra pengarna innan jag hann sätta in dom på kontot? För det ska finnas tillräckligt för att det ska kunna betalas.
 
Ja det verkar så. Men testa maila dom och be dom dra från kortet igen, och se till att det finns tillräckligt med pengar tills dom dragit.
 
Skickade in registreringsbeviset för att göra ett ägarbyte på en Quarterhäst, och skrev med uppgifterna från det kort som pengarna skulle dras från. Men fick tillbaka ett brev nu och räkning att jag typ sak betala i amerikanska pengar? Hur ska jag göra det då? Hittar inget kontonr eller nåt att betala till.


"The number that we hade for you has been declined for some reason."

Aqha i ett nötskal, Amerikanska organisationer måste vara ett skämt. NRHA har krånglat lika mycket dom också. ;) Lycka till säger jag bara. vet inte hur många fel dom gjort med mitt och mammas medlemskap. Blandat ihop oss flera gånger. Sista gången drog dom pengar från mitt konto och skickade hem mammas medlemskort till henne. Hahaha..

Lättast är att ringa dit och prata med dom om du kan engelska någorlunda. Dom är trevliga.
 
Aqha i ett nötskal, Amerikanska organisationer måste vara ett skämt. NRHA har krånglat lika mycket dom också. ;) Lycka till säger jag bara. vet inte hur många fel dom gjort med mitt och mammas medlemskap. Blandat ihop oss flera gånger. Sista gången drog dom pengar från mitt konto och skickade hem mammas medlemskort till henne. Hahaha..

Lättast är att ringa dit och prata med dom om du kan engelska någorlunda. Dom är trevliga.


Okej, har läst att fler har haft problem med det.
Hittade en mailadress på SQHA om man hade några frågor om transfer report. men fick tillbaka ett failure mail då. :s
 

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
13 338
Senast: Inte_Ung
·
Hästhantering Från galoppsporten - men väldigt relevant även för ryttare inom övriga discipliner! Hur små hjälper som behövs för att inverka. "For...
Svar
1
· Visningar
724
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 099
Hästvård Någon som har synpunkter och tankar om detta resonemang? @spaderÄss eller nån? Why do ‘cresty’ necks suddenly go rock hard? This...
Svar
0
· Visningar
772
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Bilsätesskydd
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp