Bukefalos 28 år!

"Bevakat innehåll" är utbytt =(

Pancakes

Trådstartare
Länken till "bevakat innehåll" har bytts ut mot "medlemmar" när jag surfar via telefonen :down: känns inte som att "medlemmar" är den viktigaste länken att ha? Önskar få tillbaka mitt bevakade innehåll. @Gunnar

Jag skulle klistra in en skärmdump men av någon anledning blir menyn från double tap inte kvar när jag surfar på buke :confused:
 
Jag håller med, förstår inte logiken i att Medlemmar ska knös in mellan Bevakat innehåll och Nya inlägg. De två sistnämnda är de länkar jag använder överlägset mest och det var supersmidigt när de låg bredvid varandra.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 693
Senast: IngelaH
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 155
Senast: Jeps
·
IT & mobiler Hade en djupt suspekt upplevelse med min telefon. Väntade ett viktigt samtal som gick om intet. Fick inte något inkommande samtal att...
Svar
9
· Visningar
1 666
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Vet inte om jag bara haft otur eller om det är något annat tok. De senaste 5 åren har jag varit på 5 olika arbetsplatser. 2018 var jag...
Svar
4
· Visningar
1 725
Senast: Gotthard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp