Bilbarnstol

Status
Stängd för vidare inlägg.
3

300hk

Hej hej

Jo,har en dotter som är 2 ½ år och vi lär nog åka bil rätt mycket till bilträffar osv i sommar. Mitt ex vägrar att lämna tillbaka våran bilbarnstol så nu behöver jag låna...Någon som vet vart man kan låna såna saker för en billig peng....
 
Sv: Bilbarnstol

Jag har precis gett bort vår :o

Men billigast är säkert att köpa en egen billigt på blocket eller liknande. Jag gav ett par hundra för vår britax two-way med lite solblekt klädsel.
 
Sv: Bilbarnstol

...eller fråga folk du känner med 4-5-åringar om de har de gamla stolarna ståendes och skräpar i källaren/garaget, det är bättre att använda dem så möglar de inte :idea:
 
Sv: Bilbarnstol

haha meh då kunde du ha ringt mig haha...
Jo,ska kolla på blocket och se.....Vill helst ha en enkel som kan dras bort snabbt om man ska flytta över och ha sig mellan bilarna..men endå säkert...
 
Sv: Bilbarnstol

vi har remmar (som man fäster bilstolarna med) i båda våra bilar så går det busenkelt att flytta stolarna mellan dem... Det går att köpa extra remmar för knappt 200 kr (om jag minns rätt).
 
Sv: Bilbarnstol

Både på Bl*ck*t och Tr*d*r* kan man hitta begagnade bilstolar till bra priser. Jag har en ståendes, men tyvärr är den bara upp till 13 kg bakåtvänt, men 18 kg framåtvänt. En 2½ åring vill man nog fortfarande ha bakåt.
 
Sv: Bilbarnstol

Okey,hon väger ju 15 kg ungerfär..Och det är nog bäst att ha en sån liten bakåtvänt ifall det nu skulle hända något..*peppar peppar*


ameo njae....det är en killkompis som jag precis träffat och jag tror inte att han vill ha massa remmar i sin sportbil.....Men han skulle visst fråga sin granne eller sin bror.Så det kanske löser sig endå.. :love:
 
Sv: Bilbarnstol

brukar man inte kunna hyra från försäkringsbolagen? Eller är det bara när de är mindre? :idea:

javan
 
Sv: Bilbarnstol

300hk skrev:
Hej hej

Jo,har en dotter som är 2 ½ år och vi lär nog åka bil rätt mycket till bilträffar osv i sommar. Mitt ex vägrar att lämna tillbaka våran bilbarnstol så nu behöver jag låna...Någon som vet vart man kan låna såna saker för en billig peng....
Otroligt, är inte exet intresserad av sin dotters säkerhet :cry::crazy:
 
Sv: Bilbarnstol

Jo..Men det handlar bara om rne lathet..Han åker aldrig bil upp för att hämta henne utan tar flyget...Då tycker han att det är krångligt och ta med sig den..Jag har ju ingen bil själv så tycker han det är onödigt att jag ska ha dne fast jag har henne hela tiden...
 
Sv: Bilbarnstol

Fast lite kan jag nog hålla med om det resonemanget. Om han har bil och inte du? varför ska han då släppa en bilstol på flyget varje gång han ska barnet?

Javan
 
Sv: Bilbarnstol

För att han har henne knappt 1 gång i måanden samt att jag och flisan är väldigt ute och kollar på bilar och dräför behöver bilbarnstolen.Han behåller bara den för att jävlas med mig och inte för han är lat enligt han....


men det har fixat sig endå...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
278
Senast: Shaggy
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 998
Senast: Wille
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 758
Senast: Amha
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 725
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp