Bukefalos 28 år!

Mynta2

Trådstartare
då ska vi se om man lyckas. 8 veckor på kortet tillsammans med systersonen. Bildkvalitten har att göra med att det är taget med en mobil. Söt som socker med en rynka i pannan ;). Förlåt för den extremt stora bilden...

frejaochbilly.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Bild

Jag tror att ögonen ser bamsiga ut pga att hon har en kolsvart rand runt om varje öga...det förstärker intrycket av stora ögon. Typ som när vi sminkar oss med kajal runt ögonen, då ser dom större ut ;)
 
Sv: Bild

Det är ju en äkta jakthund minsan...som jag ska ha för att jaga besvärliga Göteborgare med ;)...Stövare/jämthund :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Bild

Mynta2 skrev:
För att jag ville...

Det är väl inget svar? Att du ville är väl självklart?

Få skaffar hund utan att vilja ha den. Jag förstår om du inte vill gå in på detaljer, för ditt köp handlar nog mest om att du tycker att den är söt och mindre om att hunden skall få ett liv som den passar för.

Nyligen skrev en användare här på forumet om sin stövarkorsning som inte trivdes på gården. Jag undrar när folk skall lära sig? Lyckligtvis försökte hon/han att finna ett bättre hem till sin hund.

Hoppas att din hund kommer att fungera. Lycka till!
 
Sv: Bild

Knappast...jag vet vad det är och har känner raserna väl....både var för sig och blandad sedan förut, så grön är jag defenitivt inte ang dessa raser. Är heller ingen människa som bara går och drar runt på hunden för mig själv, utan är en sådan som FAKTISKT angagerar mig i lydnad då lydnadsbiten är A och O för mig OAVSETT hundras...samt går div kurser och tävlar för skojjs skull när tillfälle bjuds...Visserligen bara ettan och några KM...men det räcker för mig......Så visst är det ett svar: helt enkelt för jag ville ha dessa raser och vet vad det är...VILLKET kanske inte den andre som hade köpt sig en stövarkorsning visste......Varför skulle inte det duga som svar då ??
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
394
Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
13 843
Senast: Lhas
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 519
Senast: Wille
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 244

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp