Hur sparar ni era bilder

Barbabelle

Trådstartare
Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er?
Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I så fall varifrån beställer ni, och är ni nöjda med resultatet?

Jag måste snart köpa en ny mobil och går igenom mina bilder nu, och mycket bilder kan jag radera men de flesta vill jag ha kvar. Men vill börja om på 0 med nya mobilen, så måste spara ner de bilderna till datorn, men är samtidigt lite rädd för att datorn ska krascha och de ska försvinna.
 
Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er?
Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I så fall varifrån beställer ni, och är ni nöjda med resultatet?

Jag måste snart köpa en ny mobil och går igenom mina bilder nu, och mycket bilder kan jag radera men de flesta vill jag ha kvar. Men vill börja om på 0 med nya mobilen, så måste spara ner de bilderna till datorn, men är samtidigt lite rädd för att datorn ska krascha och de ska försvinna.
Jag för över dom på skivor.
Problemet är att när jag laddar ner dom till datorn så sparas alla bilder jag har redigerat ner som både original och redigerad bild trots att inte originalet ligger kvar i mobilen. Så det blir extremt många bilder.
 

Liknande trådar

Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 208
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: _Taggis_
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 249
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Svar
1
· Visningar
450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp