Bukefalos 28 år!

Bilder på er!

Sv: Bilder på er!

*kl*

Har inga nya bilder på mig och gammelmärren.... :crazy: Bara denna sedan förra våren som Apollo_13 knäppte när vi var på tur...
8699985.jpg


Tyvärr har den nog setts förut.

Woohoo...sexy baby!!! :banana:
 
Sv: Bilder på er!


:idea:Aaaah, den här grabben känner jag igen. Det är han som man kan galoppera på, med ett
Martiniglas i handen UTAN att spilla en droppe! I särklass den skönaste galopp jag någonsin känt!
Hälsningar från en gammal stallkompis med de lite färglada hästarna :banana:
 
Sv: Bilder på er!

Här är jag och Don Miko i en herdwork och en trail!



19211888.jpg
[/url][/IMG]

13702959.jpg
[/url][/IMG]

//Carro
 
Sv: Bilder på er!

haha, okej då resultatet kanske inte var kul men skulle vilja sett det !! ;):rofl::smirk:

..du hade Säkert uppskattat det.. precis som du hade uppskattat att se södra sveriges största vattenfläck i arslet på mig, eller för den delen halvtomhalvt omkulldragen med lasso, eller nersprutad med vattenslangen precis utanför spiltstallet eller.. jag kan hålla på i en halv evighet :P men oookey då.. Lite roligt var det.. ibland. :rofl:
 
Sv: Bilder på er!

..du hade Säkert uppskattat det.. precis som du hade uppskattat att se södra sveriges största vattenfläck i arslet på mig, eller för den delen halvtomhalvt omkulldragen med lasso, eller nersprutad med vattenslangen precis utanför spiltstallet eller.. jag kan hålla på i en halv evighet :P men oookey då.. Lite roligt var det.. ibland. :rofl:

skulle inte kunna låta bli att uppskatta det...:rofl::rofl:
T tycker att jag är för snäll, eller kanske mesig rentav.. haha, han stog och små slog på mig och jag bara sket i det, så sa han att ja va för snäll och sen stog en vis hingst och nafsade och jag - pang ! då fick han ett gott skratt..:smirk:
 
Sv: Bilder på er!

*kl*

Kanske dags att lägga in lite nyare bilder (de senaste är dock från januari, men det får duga).

Skritt


Trav


Galopp


Ryggning
 
Sv: Bilder på er!

Åh, din fina fina fina häst! :love: Jag älskar andra bilden!
 
Sv: Bilder på er!

Tack! Det är alltid kul när nån tycker att han är fin! :)

Här är en annan bild, men la inte in den förut eftersom den kanske är lite uttjatad... :angel:
 

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 101
Senast: Nepenthe
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 686
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 599
Senast: Badger
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 533
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp