Bilder på Mums-Mums

loveponies

Trådstartare
Idag skickade Mums-Mums ägare bilder på honom! Jag bara måste visa hur stilig han har blivit! :love: :D
Han är nu 4 mån gammal!

mums1.jpg


mums2.jpg


Tror ni man är stolt eller? :love:
 
Jag var och tittade på min lillkille idag och han är också kanonfin.
Ska vi kalla det nybörjartur eller? :confused: :angel:
Också nöjd uppfödare !
 
Vilken haka? Problemet är väl just att det inte finns nån :confused: :angel:

Men stora fötter har han, tycker jag har hört nån liknelse... Stora fötter stora... Minns du vad det var? :angel:
 
*host* Tror att det genetiskt hänger ihop med anlaget för blåvitt. Kallas bicolor-dasslocksgenen :angel:.

mandalaki
 
Förresten, loveponies: han har nog fått ett gott hem. Såna bilder tar man bara när man är riktigt kär :).

mandalaki
 
Det var visserligen hennes kompis som tog bilderna, eftersom hon själv inte blev klok på hennes kamera, men jag tvivlar inte på att han har det bra ändå! :D
 
Vilken snygging! :)

Har själv en liten uppfödning hemma som fyller 5 dagar i dag! :love:
 

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
385
Senast: tott
·
  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 183
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
871
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
15 008
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp