Bukefalos 28 år!

Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

Sv: Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

va fin! alla andras också, älskar flattar :love:
 
Sv: Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

Har ställt några gånger, inga vinster men bra kritik. Skulle gärna ställa mera, gå på lydnads och jaktprov men vovven har tyvärr knäproblem så det lär inte bli av...
 
Sv: Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

Ja det är det, men man får göra det bästa av saken.. Hon är pigg och lekfull och alltid på gott humör. Vi kör lydnad(utan hopp och spring) och spår och promenader i koppel tills vidare. Med god tur kommer vi att få återgå till näst intill normal motion så småningom..

Men så länge hon är glad i sinnet så tar vi en dag i taget och ser vart vi hamnar:)

Här är en bild på tösen uppställd:
13066012.jpg
 
Sv: Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

Finns de inga fler flatte människor här tro :confused:

Är flatte-människa djupt inne i hjärtat där min Lisa numera bor och bevaras.

Nu har jag dock en rottweiler och en liten blandras-tik, som jag älskar!

Har dock inga bilder att visa er.
Mamma hade en mycket meriterad flatte på 80-talet, vann mycket utställningmässigt. Alex hette han. Efter det hade vi hans dotter, min Lisa. Sedan fick min syster en valp när hon fyllde 14 år. Han blev bara 6 månader tyvärr.
Så lite flattar har man växt upp med under åren, de bästa av hundar.
 
Sv: Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

ja, jag tror ibland hon är lite övertypisk:p men det beror nog på att hon är understimulerad!!

Har funderat på att skaffa en hund till om ett år eller så men jag har så svårt att bestämma mig vilken ras den ska bli:crazy: Egentligen vill jag ju ha en flat, men jag är inte säker på att jag orkar med ett :devil:monster till unghund till...

Hur var era som unga?? Är de alla skogstokiga eller var det bara min;)
 
Sv: Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

Jättefina bilder!:love:
Flattar är grymt fina hundar!:love:
 
Sv: Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

Nej, våra har aldrig varit överaktiva utan har lugnat ner sig på kommando.

Klart du ska ha en flatte till!
 
Sv: Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

kul att höra. Min var ett riktigt monster från 6 månaders ålder tills hon fyllde 1..:crazy: Under den tiden han hon gnaga i sig en läderfotölj, en soffdyna, alla våra krukväxter, mängder med kläder, lakan, täcken, fjärrkontroller, bordsben, böcker osv.. Spelade ingen roll om allting var undanstädat, hon plockade ner saker från närmare 2m höjd och lyckades få upp skåpdörrar:smirk:
Att gå i koppel var alldeles omöjligt. Hon drog inte utan flög fram och tillbaka i fyll fart och jagade allt som rörde sig eller bara såg roligt ut.
Så fyllde hon 1år och fick sin första löptid och efter 2 dagar var hon en annan hund.. Efter det har hon varit underbar:love:
 
Sv: Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

Hoppsan :eek: Nej det där beteendet känner jag inte igen överhuvetaget, skönt att det ordnat sig iaf! :bump:
 
Sv: Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

Ja, hon hade nog 6 månader pms:p

Kul att höra att dina varit normalare. Min hunds syskon har också varit lugna och fina sedan små, eller ja så lugn en flatte nu kan bli;)

Kanske hon hade ont i benen redan som ung, vad vet jag...
 
Sv: Bilder på vår flatte Wilma ute på isen

Jag kan slänga in några bilder på min dotters flat,en tik som hon jagar med!
http://archive9.pixbox.se/arkivet/synligt_24/15990000-15999
999/640x480/15999220.jpg
15999221.jpg
15999220.jpg
 

Liknande trådar

Katthälsa Hejsan alla! Min katt var ute igår i ca 4 år och när jag släppte ut henne så hade hon halsband på sig men när hon kom tillbak så var...
2
Svar
20
· Visningar
832
Senast: Keb71
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
55 56 57
Svar
1 125
· Visningar
74 161
Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
23
· Visningar
1 196
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
275
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp