Bukefalos 28 år!

Bildtråd.

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Aniie

Skulle vilja se Fullblod i träning (galopp & som ridhästar) se skillnaden på muskler m,m. lägga gärna upp era bilder på era fullblod :D lägger upp bild på min nya lilla tös :D

Fullblod 02. startat löp :) ska nu skolas om till ridhäst. :D

{C613E067-8554-4F4C-8382-DD84DD9C4785}.jpg
 
Sv: Bildtråd.

Aniie skrev:
Skulle vilja se Fullblod i träning (galopp & som ridhästar) se skillnaden på muskler m,m.
Ja hon var väldigt musklad och fin… Hihihi ;)
Hon var otroligt söt i varje fall, uttrycksfulla ögon! Vad heter hon och från vilken tränare har du köpt henne?
 
Sv: Bildtråd.

Får visa nån bild på mitt Fullblodssto född -99, (tyvärr har jag inga bilder från när hon var i galoppträning)

Nästan ett år efter sin avslutade korta galoppkarriär:
PICT0088.jpg


Tagit ganska nyligen:
sandrasbilder1432.jpg
 
Sv: Bildtråd.

Jag får väl lägga in bilder på mina...
Fet 11-åring (f.-94)... dock fortfarande i träning och har skrapat i hop 9 segrar under åren, den senaste tagen feb 2005!
Vrbilder003.jpg

En av mina hästar som jag precis fått startklar efter vila, ska gå till avel i vår. (född 98)
miniannikagaloppisno.jpg
 
Sv: Bildtråd.

Hade gärna lagt in lite bilder men hur gör man? Måste bilderna ligga på en hemsida för att man ska lägga upp dom här? Har inte funkat att at dom från ett mobilt minne. Snälla kan nån hjälpa mig?!:bow:
 
Sv: Bildtråd.

Tar mig friheten att lägga på min kompis å hans häst, som har gått löp på Täby. Hästen är 10 år och går *-ig FT.
Ursäkta kvaliteten...

05.jpg

06.jpg

07.jpg
 
Sv: Bildtråd.

Nizzetoto skrev:
Hade gärna lagt in lite bilder men hur gör man? Måste bilderna ligga på en hemsida för att man ska lägga upp dom här? Har inte funkat att at dom från ett mobilt minne. Snälla kan nån hjälpa mig?!:bow:

Ja det måste de, men ett tipps är att på www.photobucket.com kan du få gratis utrymme att ladda upp dina bilder på och göra ”fotoalbum”. För att få in bilderna på Buke länkar du helt enkelt hit, eller kopierar den färdiga html kod som hemsidan automatiskt gör åt dig. Flera här i forumet använder just denna sida att förvara bilderpå!
 
Sv: Bildtråd.

Tack så mycket! Får försöka när jag skottat färdigt i kväll! Bor i skåne men har 7dm snö! trodde jag flyttat från det när jag tog mitt pick o pack från smålandskogarna!
 
Sv: Bildtråd.

Här är min tjej efter Richard of york, sen är mamman Tailormade :)

DSCF0602.jpg


DSCF1167.jpg


DSCF0586.jpg
 
Sv: Bildtråd.

hon heter Arwen och jag köpte henne utav Jessica westerlund.
hennes stam är e: regal parade u: luperca valeria
 
Sv: Bildtråd.

hon heter Arwen och jag köpte henne utav Jessica westerlund.
hennes stam är e: regal parade u: luperca valeria
 
Sv: Bildtråd.

Första dagen i hagen -köptes från jägers som tre-åring
280911339phwBwQ_ph.jpg

Två år senare (i somras) såg det ut så här
540844382oUnefK_ph.jpg

540844385IxIlFr_ph.jpg

540843828lSdZLT_ph.jpg

oops ursäkta storleken
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Jag har bestämt mig för att köpa ett fullblod på 4 år från galoppen (om hon går igenom vet.bess) . Hon har tävlats fram till augusti det...
Svar
14
· Visningar
2 521
Senast: Blåabär
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 387
Senast: Mirtai
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 610
Senast: Roheryn
·
Ridning Vi får dotterns D-ponny på söndag, arabiskt fullblod, 17 år gammal. Han är fd tävlingsponny men är just nu inte i kondition...
2
Svar
20
· Visningar
2 023

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp