Bukefalos 28 år!

Bilister körde bakom skenande hästar

Sv: Bilister körde bakom skenande hästar

Borde det inte vara mer information under körkortsutbildningen om hur man ska gör vid lösspringande djur?? :eek: Eller e folk så totalt korkade:confused:
 
Sv: Bilister körde bakom skenande hästar

Folk är korkade för det ingår i körkortsutbildningen om sådant fast rätt så dålig info.
 
Sv: Bilister körde bakom skenande hästar

Även om körkortutbilningen inte täcker ämnet så bra, så har man fortfarande ett hjärta i kroppen, eller? :crazy:

Men fattas det ett hjärta, så borde det sunda förnuftet säga en att tar man det inte lugnt och aktar hästarna, riskerar man att både utsätta sig själv och andra för fara!

Hur dum är man om man inte ens förstår det, då har man inget på vägarna att göra! :mad:

Stackars hästar och vad oroliga ägarna måste ha varit.
Hoppas att de inte tog allt för mycket skada av upplevelsen, för det är nog inget som de glömt dagen efter. *morr*
 

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 507
Senast: Takire
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 788
  • Artikel
Hästnyheter En ryttare till häst har blivit påkörd av en bilist i Kolmården nu på söndagseftermiddagen.
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En bilist körde på en ryttare med häst vid Oxåker i Kolmården vid 14.20-tiden och smet sedan från platsen.
Svar
0
· Visningar
477
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp