Bukefalos 28 år!

Biter sönder täcken!

Sv: Biter sönder täcken!

jag skulle låta surgubben gå ensam under täckessäsongen då, eller också ha munkorg eftersom det är svårt att få en häst att sluta hugga.
 
Sv: Biter sönder täcken!

Han får hellre bita sönder täcken än hästarna. Det blir en jädra massa extrajobb om han ska gå ensam, det är jag för lat för.
 
Sv: Biter sönder täcken!

Om det är så illa att han hugger dom andra jämt så har det ju inget med den här täckestråden att göra, då är det en helt annan diskution.

Munkorg kanske?
 
Sv: Biter sönder täcken!

Nä det var jag som undrade om haklappen och sen ställde du frågor jag svarade på.
 

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 235
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 792
Senast: Emine
·
Hästvård Har en d-ponny som går med en annan ponny i nästan samma ålder, de är som skrot och korn. Världens bästa kompisar. De står och leker och...
2
Svar
26
· Visningar
3 080
Hästvård Hej alla. Jag sitter i ett litet dilemma, som börjar att gå mig på. Min häst står i ett jättetrevligt stall, med fantastiska omgivningar...
2
Svar
24
· Visningar
2 902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppfödare som slutat svara
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp