Bukefalos 28 år!

blåmärken på knäna

Mirre

Trådstartare
Sonen kryper ju nu och det går undan.
Klättrar och klänger på allt och alla och det är full fart konstant.

Men han får sådana blåmärken på knäna.
Orolig att han ska få ont till slut.
Vad ska man göra? Knäskydd?
 
Sv: blåmärken på knäna

Jag har for mig att det finns speciella knaskydd att kopa.

Annars hor det ju liksom till att de far blamarken pa knana, det fick mina ocksa. Snart sa lar han sig att ga och da forsvinner problemet (men ersatts av andra :D).

Jag sag till att mina hade byxor pa sig, och att det lag mattor pa golvet (vi har tra/klinkergolv overallt) for att skona knana under krypperioden.
 
Sv: blåmärken på knäna

Vår son är så söt. När han kryper runt utan byxor går/kryper han på fotsulorna istället för knäna. Jag kanske ska ha han byxlös lite oftare för det är bara fär gulligt ;)
 
Sv: blåmärken på knäna

Min dotter har alltid byxor för vi har så kallt på golven ( i en månad till, sen skall alla fönster bytas! Yes! ). De få gånger hon är utan får hon genast tråkiga knän. Men i vårt fall hjälper det med byxor, så jag har aldrig känt behovet av knäskydd.
 
Sv: blåmärken på knäna

knaskydd_3869.jpg


För 59 kronor, finns hos pippilotta.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har en son som är extremt rädd för sprutor och nålstick. Överlag är han väldigt rädd för att saker ska göra ont, att ta bort en...
2
Svar
29
· Visningar
2 544
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 047
Senast: Mirtai
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 083
Senast: Amha
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp