Blev förföljd av en man på min promenad

Jättebra att du ringer! I mitt område brukar polisen vara tydlig med att de vill att man hör av sig om allt sånt här, även om det inte riktigt "hänt något". De är ju ute och patrullerar ändå och tycker det är bra att veta vilka områden de ska hålla lite extra koll på osv.
 
Jättebra att du ringer! I mitt område brukar polisen vara tydlig med att de vill att man hör av sig om allt sånt här, även om det inte riktigt "hänt något". De är ju ute och patrullerar ändå och tycker det är bra att veta vilka områden de ska hålla lite extra koll på osv.


Ja har pratat med dem de tyckte det var bra att jag ringde de behandlar det som ett tips och inte anmälan. Jag ska ringa igen om jag ser honom sa de och man behöver aldrig vara orolig för att det är för lite att ringa om . De sa hellre en gång för mycket och så kan de avgöra om de vill skicka en bil eller inte.
 
Nu har du redan hunnit ringa men tänkte nämna i efterhand att man också kan skicka in tips via nätet. Jag upplever att det som kommer in där kollas rätt kvickt, jag blev uppringd inom tio minuter när jag skickat in en grej. De var väldigt vänliga och bad mig ringa 112 om jag såg samma sak igen. Ja, jag kan också förminska saker ibland...
 
Nu har du redan hunnit ringa men tänkte nämna i efterhand att man också kan skicka in tips via nätet. Jag upplever att det som kommer in där kollas rätt kvickt, jag blev uppringd inom tio minuter när jag skickat in en grej. De var väldigt vänliga och bad mig ringa 112 om jag såg samma sak igen. Ja, jag kan också förminska saker ibland...


Bra att veta kanske går fortare då än att sitta i telefonkö.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 104
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
734
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 339
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp