Blir matt...Nån som vet bättre än mig?

Ja, du det kan man undra. Finns många orsaker till sådant, de flesta inget en hästägare kan rå över. Oavsett, är hälta en tragedi både för häst och ägare, speciellt om det florerar rykten om dylikt.

För att denna tråd och mina uttalanden ej skall missuppfattas, kan tilläggas att anläggningen är väldigt fin och bra skött på alla sätt och vis. Det är ett seriöst ställe och stallägare el. klubb har ingen del i hur hästägarna sköter sina hästar och orsak till hältor.

:bow:
 

Liknande trådar

Ridning Vill bolla med er också, så som jag gjort med tränare och stallkamrater etc. Försöker dra en recap av vårt år så att ni kan försöka se...
2
Svar
25
· Visningar
6 157
Senast: Heulwen
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
44 111
Senast: Efwa
·
M
Hästvård Visste inte riktigt vart jag skulle placera denna men eftersom det handlar om vad du som människa som håller på med hästar tycker så...
Svar
7
· Visningar
1 742
Senast: Gullegryn
·
Hästvård Jag har en valack som jag köpte för snart tio månader sedan. Han elva år och är en trevlig och välutbildad häst men med ett sjusärdeles...
Svar
19
· Visningar
2 269
Senast: -Catherine-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp