"Böld" vid mungipan på kanin

malinnutella

Trådstartare
Kom hem från en helg i Göteborg idag och började så klart gosa med mitt lilla hjärta på direkten. Såg då att hon hade nånting i mungipan. Trodde först att hon börjat hamstra pellets hehe men såg sen att det satt fast i huden på henne. Hon äter och dricker som vanligt men när jag pratade med mamma (som haft ansvaret för henne under helgen) sa hon att hon tyckte det såg ut som att hon hade kräkts i matskålen i fredags :( Nån som varit med om nått liknande och vet vad det kan vara? Har kontaktat veterinär som ska ringa upp imorgon
 
Kaniner kan inte kräkas. Kan det vara någon form av varböld som delvis tömt sig?

Hoppas du varit hos veterinär nu.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 712
Senast: Lhas
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 231
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
13 069
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 587
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp