Börjes helskodda.

H

husman

Har beställt börjes rider,är det någon som har denna byxa.Han säljer dom för 298 istället för 598kr.Har jag gjort ett fynd eller inte.Är dom sköna? :confused:
 
Jag har själv skickat efter ett par såna, vita, alldeles nyss eftersom jag inte har några helskodda att tävla i. Tänkte att man sliter ju inte så hårt på dem som på dem man har till vardags...

M.
 
jag har andra byxor från börjes och tycker att dom håller och passa väldigt bra med tanke på priset.
men det är som vanligt, smaken e som röven klöven :D
 
Jag har också just köpt sånna. Vita för tävling, alltså. Har inte använt dom mer än en gång än, men jag tycker dom verkar rätt ok (med tanke på priset).
 
Jag tycker de är mjuka och bekväma att rida i. Sen är ju kvaliteten som den är. Jag har nog haft mina i två år och använt dem väääääldigt mycket. De är inte så snygga längre, men de är hela. Jag har de marinblå och de är rättså urtvättade och så har "skinnet" nopprat sig, men det gjorde de redan efter ngn eller ett par tvättar. Som sagt var man får vad man betalar för...
 
Jag köpte ett par såna för ca 5 år sen. Använder de inte så mkt längre, men har hållt bra.
Jag tror inte den modellen säljer så mkt längre, kanske framför allt med tanke på att Piaff full seat o även piaff (tygskodd) finns, o de är ju billigare o vad jag vet säljer de båda mkt bra.
De som köper ridbyxor på Börjes är nog ute efter billliga ridbyxor, annars går man till en annan affär.
 
Vissa av dem är bra kvalite´tycker jag, andra INTE!
Köpte ett par från börjes för någon månad sen, de var för stora men jag tänkte att det nog skulle gå ändå... Gick inte alls, för de sprack i sömmarna efter två dagar. Å det är ju inte så kul... :mad:
 

Liknande trådar

Utrustning Hur är dom i storleken? Har mätt ryggen och han ska ha 135 i längd, dock så nu när jag fick hem ett (billigare slit och släng från...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: Fibusen
·
L
Utrustning Jag har en fråga om rid tights om nån har tips om några bra som inte är så dyra. Det mest viktiga är att dom har mycket stretch så dom...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 481
Senast: MiniLi
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
995
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 580
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp