Bukefalos 28 år!

bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gullosar! Snart är vår vägs ände här! Jag tycker vi ska tacka TS genom att skicka den post de flesta av oss fått i lådan idag till henom. Return to sender! Bifoga era strumbyxor också! :idea:
 
Jag tänker att allt tar kanske mindre plats på server och så om det är mer modernt. Typ som att en telefon för tjugo år sedan var lika stor som en handväska, medan idag är de pyttesmå och rymmer mycket mer. Och det var väl pga serverplats som trådarna inte fick vara för stora?
 
Jag tänker att allt tar kanske mindre plats på server och så om det är mer modernt. Typ som att en telefon för tjugo år sedan var lika stor som en handväska, medan idag är de pyttesmå och rymmer mycket mer. Och det var väl pga serverplats som trådarna inte fick vara för stora?
Ingen aning om anledningen, faktiskt.

@ullo kanske kan svara på detta?
 
Fanns det inga leggings med järnrör istället för ben liksom?

Inte hittat. :( Men de här skorna kanske?

taste.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Nubråkar det vara så att jag fixk en göassmaskin igår 😇. Har bara hunnit testa en snabb vaniljglass men tyckte det blev jättebra. Jag...
Svar
14
· Visningar
329
Senast: Skjøldur
·
Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
486
Senast: skogaliten
·
Mat Tänkte låta bli att göra julgodis i år, men här är jag. Vilka är era bästa recept på fudge? :D
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Crossline
·
Mat Hur firar ni påsk? Traditionen är väl påsklamm men det verkar som många äter 'påskbord' istället. Hur brukar ni göra? Själv har jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp