Bukefalos 28 år!

bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu avslöjade du ju precis hens hemliga nick! Skäms på dig! Hur ska hen nu kunna starta anonyma trådar med rubriker som "min henvän använder mina strumpbyxor, ska jag dumpa?" och "min chef förstår inte varför jag måste gå ifrån jobbet för att prova strumpbyxor" :mad:



:D:D
Föllåt :(
 
...och nu har jag hål på stortån. Svär som kapten Haddock.

Noterar att fyraåringen ätit vitlök en masse på förskolan. Skönt att de tar ansvar för hennes kulinariska utveckling.
 
...mitt norra öga skådar en låda på K-Rauta innehållandes spikar.
Jag rekommenderar en utflykt, och sedan är det bara att prova sig fram, spik för spik.

Tjillevippen... Tjillevippen... Tjillevippen...
 
...mitt norra öga skådar en låda på K-Rauta innehållandes spikar.
Jag rekommenderar en utflykt, och sedan är det bara att prova sig fram, spik för spik.

Tjillevippen... Tjillevippen... Tjillevippen...
Perfekt! Vem behöver en hobby, liksom? :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Nubråkar det vara så att jag fixk en göassmaskin igår 😇. Har bara hunnit testa en snabb vaniljglass men tyckte det blev jättebra. Jag...
Svar
14
· Visningar
321
Senast: Skjøldur
·
Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
481
Senast: skogaliten
·
Mat Tänkte låta bli att göra julgodis i år, men här är jag. Vilka är era bästa recept på fudge? :D
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Crossline
·
Mat Hur firar ni påsk? Traditionen är väl påsklamm men det verkar som många äter 'påskbord' istället. Hur brukar ni göra? Själv har jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 869

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp