Bukefalos 28 år!

Bomlös sadel

Sv: Bomlös sadel

Kolla på tråden på distansforumet som heter den ultimata distanssadeln. Maja Stopek har tillverkat två och ridit och tävlat i dem i flera år. Mycket intressant!

/Camilla
 
Sv: Bomlös sadel

Hej! jag har en bomlös barefoot sadel som jag är sådär nöjd med och funderar på att köpa en ny. Jag har läst här på forumet och kommit fram till att den där sportssaddle verkar poppis och folk är nöjda med den. Jag undrar var man kan köpa den?? Tack på förhand //
 
Sv: Bomlös sadel

Tror det finns uppgifter på hur man får tag i en sportssadle tidigare i denn atråd... Kolla i början
 
Sv: Bomlös sadel

Torsion Nordic säger jag bara! Finns alla typer av bomlösa där, distans, dressyr, westen, extra light, "allround" (=Trekking, vilket jag själv rider med) och dom verkar bara få in fler typer med tiden:)

Jag köpte min sadel från dom för ungefär 1år sedan och är super nöjd, mitt köp kostade med 2st schabraker, utjämningsunderlägg, frakt och sadel 11.200:- tycket det var rätt mkt, men då har jag även köpt en sadel som kommer hålla och passa länge:) Ångrar mig inte alls! Deras hemsida är http://www.torsion.se/
 
Sv: Bomlös sadel

Jag har en Knights bearfoot på mitt lilla varmblod ,sitter perfekt :love: .Jätteskön att rida hemma och distans i......
Rekommenderas!!!!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 351
Senast: iNHALE
·
Utrustning Idag lånade jag en bomlös sadel till min häst. Jag använde min vanliga sadelgjord (helt i läder med fast resår på sidorna) till och...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: Cattis_E
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
888
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp