Bukefalos 28 år!

Bonde söker fru 2017

Jag tror att Fredrik bara vill träffa "glömt namnet", men hon som såg bra ut och också hade varit singel i 10 år. Dom hade "giftas-tycke" :up:
Så tror jag också på, jag tycker dom var himla rara ihop.

Och jag blev verkligen så glad för Leonora, trots att det kändes så stelt när dom skulle pussas osv så blev jag verkligen genuint glad av att se dem :) Hoppas att deras relation håller :heart (och jag tror den har betydligt större chans att göra den än om de varit med i TV och behövt anpassa sig till produktionen).

Och jag HOPPAS f.ö så på att kvinnan som varit med tidigare inte kommer vara med mer i TV. Hennes uttalanden om att "känna lite på pulsen" osv får mig att dö skämsdöden inombords :o
 
Och nu har jag kollar ”kärlek åt alla” FY FAN rent utsagt säger jag om Jörgens agerande. Osnyggt skött och så den sunkiga kommentaren om att han vill ha en tjej som ör lite mer tight :yuck: Vidrigt alltså!

Däremot tycker jag nog ändå rätt bra om Anders och hoppas nog på att det kan bli något där. Han verkar vara en fin kille.

Och i det ”vanliga” programmet hoppas jag verkligen att det blir något för Fredrik och hans dejt. Verkar redan så rara med varandra.
 
Nu har jag hunnit titta även på kärlek åt alla. Det jag brukar ogilla med de där unga bönderna är just att de är så unga och "omogna", och det är så himla kul att se Erik som inte alls verkar vara sån. Han verkar vara en fantastiskt fin människa. :love:

Jörgens sunkiga beteende är bland det värsta jag har sett. Fine att han inte kände "det" med henne och valde att avsluta, men alltså, var han tvungen att ta det inför alla de andra? Hade han inte bara kunnat be henne gå med ut? Att han sen fällde ännu tråkigare kommentarer sen gör ju inte saken bättre, men han hade väl i alla fall kunnat vara schysst nog att tala om det för henne på ett bra sätt? :turd:

I riktiga programmet tycker jag Fredrik och hans dejt är så fina ihop. Tror nog Liselotte är lite favorit hos Dennis och den ljusa tjejen (Jenny?) och hon som jagar är favoriter hos Joakim. Johan känns ganska... anonym?
 
Jag tyckte att det var en tjej hon satt med sp måste ju vara Lenora eller vad hon hette, jättetråkigt tycker jag för hon verkar fantastisk och den enda jag är intresserad av att följa av de som blev valda!
Jag kan verkligen inte förstå varför de valde bort den gulliga killen med håret som fick så många brev? Honom vill jag följa! Istället måste vi följa Dennis som var en EXAKT KOPIA av Erik från förra året?! De ser likadana ut, pratar likadant och vill båda ha en "sprallig och glad tjej" vilket är det mest störiga någon kan säga att den vill ha. Jag ogillar honom redan.

:rofl: "sprallig och glad tjej" det blir väl inte bonnigare än så :laugh:
 
Jag tycker alltid att det här sista ”väljar”-programmet innan alla kommer till gårdarna är rätt oengagerande faktiskt :o
Men så himla fint och roligt med Fredrik tycker jag :love: Hoppas så att det går bra för dem.
 
Så himla dålig stämning hos Dennis! Skulle aldrig vilja vara på hans gård. Tycker dock att Joakim växer, hade svårt för honom i början men nu tycker jag att han väljer så charmiga tjejer!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För hästvänner blir det lite extra kul att följa årets upplaga av Bonde söker fru, eftersom en ung man som driver utbildnings- och...
Svar
0
· Visningar
536
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp