Bukefalos 28 år!

Bonde söker fru 2017

Vad säger ni efter presentationerna?
Jag såg inte så mycket men reagerade på hur lik Jörgen var Sebastian.

Tänker att det är sådär Senastian kommer att se ut om några år :D
 
Vad säger ni efter presentationerna?
Jag såg inte så mycket men reagerade på hur lik Jörgen var Sebastian.

Tänker att det är sådär Senastian kommer att se ut om några år :D
Svårt tycker jag.. men något som slog mig var förändringen på Fredrik när han pratat en stund med Linda - då blev han plötsligt "en person" ;)

Sen tycker jag överlag att personer under 25-30 år inte har där att göra...
 
När börjar årets säsong egentligen?! :D
Vad tror vi förresten om Charlie i år såhär typ 10 år senare? Är det bulefalister hos honom det här året också? :D

(Och har ni sett bilderna som publicerats på Bondes FB från Sebastians och Petras bröllop? Så rart :heart )
 
Alltså jag såååå deppig just nu, jag jobbar i natt och har därför missat första programmet :arghh::arghh: Livet är orättvist! :down:
 
Och så var det igång. Vad tror ni? Vem har träffat någon redan innan inspelningen började?
Det sista tyckte jag skymta förbi på diverse nyhetssiter igår. Resten vet jag ännu inget om!
Om det är någon tröst så missade jag också första avsnittet ;)
Men det finns ju play... :up: så nu ska det tittas på :p
Nu känns det genast mycket bättre även om jag måste vänta tills IMORGON KVÄLL innan jag kan kolla :down: Men då ska jag gå all in och verkligen kolla på programmet och göra djupanalyser (nåja) :D
 
Och så var det igång. Vad tror ni? Vem har träffat någon redan innan inspelningen började?

Jag tyckte att det var en tjej hon satt med sp måste ju vara Lenora eller vad hon hette, jättetråkigt tycker jag för hon verkar fantastisk och den enda jag är intresserad av att följa av de som blev valda!
Jag kan verkligen inte förstå varför de valde bort den gulliga killen med håret som fick så många brev? Honom vill jag följa! Istället måste vi följa Dennis som var en EXAKT KOPIA av Erik från förra året?! De ser likadana ut, pratar likadant och vill båda ha en "sprallig och glad tjej" vilket är det mest störiga någon kan säga att den vill ha. Jag ogillar honom redan.
 
Jag kollade på "bonus-bondens" presentation och blev inte imponerad trots att han såg bra ut :crazy:
Jag tycker att det blir trist om Leonora byts ut mot han :meh: Hon var verkligen en frisk fläkt :up:
Tyvärr så är det alldeles för många unga med i år igen :mad:
 
Jag kollade på "bonus-bondens" presentation och blev inte imponerad trots att han såg bra ut :crazy:
Jag tycker att det blir trist om Leonora byts ut mot han :meh: Hon var verkligen en frisk fläkt :up:
Tyvärr så är det alldeles för många unga med i år igen :mad:
Vadå? Ska hon bytas ut? :confused:
 
Jag kollade på "bonus-bondens" presentation och blev inte imponerad trots att han såg bra ut :crazy:
Jag tycker att det blir trist om Leonora byts ut mot han :meh: Hon var verkligen en frisk fläkt :up:
Tyvärr så är det alldeles för många unga med i år igen :mad:

Håller med, tycker att han verkar supertrist, är helt ointresserad av att följa en till "snygg" ung bonde. Det blir så tråkigt när det bara är vita heteromän i typ samma ålder som ska följas. Jag hoppas att det inte är Leonora som ska bytas ut men tycker att allt talar för det. De har ju dock lurats tidigare och att det sett ut som att det varit nån annan.
 
Aha, så det var därför han Joakim(?) slängdes in i sista minuten som bonde nr.9... Men Marcus är kvar va? Han är ju nostalgi för sjutton:p

Har inte sett avsnittet än pga jobb samt lååångsamt internet, men vill gärna höra massa spoilers ändå:D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För hästvänner blir det lite extra kul att följa årets upplaga av Bonde söker fru, eftersom en ung man som driver utbildnings- och...
Svar
0
· Visningar
534
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
357
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp