Bukefalos 28 år!

Bondkatts -tråden

Sv: Bondkatts -tråden

+ smulis,annibanni o pegasus.
Visst är hon, lilla gullisen. Ska nog kyssa den där lilla nosen till perser när jag fått hem henne.:love:
 
Sv: Bondkatts -tråden

Här kommer min ena lilla kise då :D Sigge, hankatt född den 17:e maj 2003. Mitt allt :love:

1-13.jpg


2-15.jpg

Smidigheten är på topp i trädgården! Tänkte knäppa en fin bild där han låg så fint, men ja, ni ser ju hur det gick :cool:

3-15.jpg


Just nu ligger han här i sängen och snarkar så sött :love: Har även en till bondkatt som bor hos pappa, men har inga kort på henne just nu :o
 
Sv: Bondkatts -tråden

Tja, då bidde vi en till i familjen:D
Stödiskissen Kosmos kommer stanna här för gott, då mitt hjärta inte kan släppa iväg henne - och min egen katta Lo får tårar i ögonen om jag nämner flytt...

Kosmos-katten:
img_3443.jpg
 
Sv: Bondkatts -tråden

Här är mina katter, två syskon. födda 2009 18 juni.
Hulda
78168_1257620487.jpg


Trulsa (hon har lite speciella tassar, hon har 6 klor på varje tass):p
94816_1257620059.jpg
 
Sv: Bondkatts -tråden

Mäktig katt. :)

Bidrar med ett par bilder på min kisse som togs för någon vecka sedan på en av vårens första promenader och som han njöt!

6april10trad.JPG


vildkattrad.JPG
 
Sv: Bondkatts -tråden

Ah, min ena katt, Mikey, ar ju ganska lik din, har visat bilder tidigare i traden. Har nya bilder pa att han ocksa ar tradklattrare, lagger in bilder ikvall nar jag kommer hem :D
 
Sv: Bondkatts -tråden

Zlatan- fyller 3 år i september. Sjukt vad tiden går fort, det var ju nyss han var liten :o

Zashe- fyller tre i oktober.

Zmulan- har precis fyllt två.


De tre kattungarna är Zmulans ungar förra året. Gud vad kul det var att se de från dag ett. Nu har vi visserligen inte kvar de men har kvar kontakten med alla tre ägarna då bla. Mysan är hos farmor.
Mysan:

Zmilla:

Zitrus
 
Sv: Bondkatts -tråden

Knapp knapp :p

En liten uppdatering då jag införskaffat en kompis till lilla Laban ;) Nu har vi en svart liten Wilma också! :D
Bondkatt med förmodade inslag av siames :D :love:

sp_a0345_82098476.jpg

img_0434_78750206.jpg

img_0455_84161243.jpg
 
Sv: Bondkatts -tråden

Åhh den här tråden passar perfekt för våra katter:)

fs_428976435_81072_1260119023.jpg

Turbooooo;) Det finns ett skäl till att han heter det:D

fs_428267540_52144_1259789941.jpg

Diezel:love:

fs_428268185_30163_1259790133.jpg

Brottning:bump:
 
Sv: Bondkatts -tråden

åh, va söta kissar alla har!:love::)
var beredda, nu kommer jag total-bomba denna tråden, haha...xD

vi börjar med min älskling, Nils heter hon(vi trodde att det var en hane först, och sedan har jag inte kommit på ett bättre namn, haha...:angel:;)) är ett år ungefär.
674bxz.jpg

2wef438.jpg

fors...
 
Sv: Bondkatts -tråden

och här är en bild på Torsten(den stora svart-vita lunsen;)) zeke(ligger vid rumpan på torsten) och Bosse(sover längst fram)
33ynxfo.jpg

och en bild på zeke
10r5uls.jpg

och en på Bosse
15mh07c.jpg

bosse och zekes mormor är birma, så därifrån färgen kommer.(deras pappa är en gråvit bodkatt, mamman kommer bild på snart.;))
 
Senast ändrad:
Sv: Bondkatts -tråden

och här är bosse och zekes mamma, Flisan. hon är även mamma till Torsten och nils, men där var det en randig bondkatt som var pappa. Flisans pappa var bodkatt och hennes mamma var birmakatt.

hryduf.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp