Bosse försvann

bananabambi

Trådstartare
Vi flyttade till huset igår. Hade planerat såhär:
På kvällen skulle katterna få komma in i nya huset. Bo i källaren ett par timmar (alltså inredd källare med värme), få mat, lära sig var lådan stod, och senare på kvällen skulle vi öppna dörren så de fick våning 1 att utforska.

Men när vi släppte katterna sa det bara svish så försvann de upp på övervåningen. Honan tycker allt är jättespännande, men hanen är som bortblåst! :eek:

Har inte hittat honom ännu...
 
Han dyker nog upp när han blir hungrig. Om ni inte haft dörrar/fönster öppna så finns han väl någonstans i huset.

Jag har precis nu letat runt av och till i 3 timmar för att hitta Mimmi som fått komma in till oss då vår hästskötare varit borta hela dagen och jag tyckte synd om henne att vara ensam så länge.

Av en händelse såg jag när hon kom fram, hade krupit in under en säng och sen klättrat upp i själva sängbotten.

En annan gång när vi också letade oss fördärvade hade katten gömt sig under en sån där gung/snurr fåtölj med uppfällbar fotpall. Hon hittade ett hål i tyget på baksidan och där inne fanns det tydligen ett stort utrymme.

Du får ställa fram något gott och väldoftande så kanske han lockas fram :D.
 

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 562
Senast: KesoNeso
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 043
Senast: Otherside
·
Tjatter Jag hade en så himla mysig dröm inatt. Jag drömde att jag köpt ett stort hus utanför Stockholm, och att jag visade det här huset för min...
2
Svar
37
· Visningar
2 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp