Bukefalos 28 år!

O

Opi

Är det någon som använder nån form av boxmatta? Hur funkar det? Någon sort som rekommenderas?
Min häst far runt så och ligger på betongen, inte så skönt för honom. Skulle vilja ha en matta under som värmer lite och är mjukare än betongen...
 
Vi har boxmatta i boxarna... hur det funkar.. ja du... bra fråga. Det fanns där när vi flytta in så jag vet inte, tycker det är ganska bra faktiskt.

Sen harvi väödigt bred stallgång så vi har en jätte lång boxmatta som gå igen om hela boxlängan.. bra, hästarna halkar inte lika lätt på betongen då. Kätt att hålla rent... blir inte samma eko ljud i stallet.
Vet inte vad det är för sort eller något, så jag kan ingen rekomendera.. sorry !
 
Vi köpte mattor på en bildäcks firma ;p
Bra enkelt men tungt dock att lägga in,vi kunde beställa mått så de blev bra :D
Så hör med nån däck å gummi verkstad!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har haft två robotdammsugare tidigare. Helt värdelösa modeller 😅 men väldigt billiga också. Jag skulle nog vilja betala runt 4000...
2
Svar
27
· Visningar
1 677
Senast: Rie
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: Miingla
·
Hästvård Undrar hur ni brukar rykta hästen inför ett vanligt ridpass? Får en känsla av att alla gör olika och ridskolor lär även ut olika så...
2
Svar
25
· Visningar
2 337
Senast: Bapelsin
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
905
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp