Bra gratissida för bilder?

Deviantart funkar helt okej för uppladdning av bilder (om de inte ändrat sen jag använde det). Har man snygga bilder man vill promota (eller typ hitta till själv bland sina andra tusentals bilder) så finns 500px, men tveksamt om man kan direktlänka därifrån.
 
Jag provar numera PixelTopic men har ju bara lagt upp 2 bilder där än, tämligen smidigt och behändigt och det enda jag tycker är drygt just nu är att man inte kan ställa in hela album som synliga/inte utan måste välja för varje bild men bilderna visas ju som de ska och det är väl huvudsaken det :up:
 
Finns det något enklare sätt att ladda hem alla sina photobucketbilder än att gå in på dem en och en? Eller flytta dem till någon annan sajt.

Lika bra att spara alla bilderna och avsluta kontot där, det har ändå fungerat oerhört dåligt de senaste åren pga all reklam där.
 
Nån annan som inte får sitt Photobucketkonto avreggat? Mitt reggade jag av 2 juli tror jag det var och det stod att det skulle plockas bort 4 juli men dom tar inte bort det :( :rage:
Jag vill ju ha väck det helt, inte bara ha tömt det på bilder! :mad:
 
Jag kan tänka mig att dom har mååååånga konton att avregga just nu.

Jag trodde det skulle gå per automatik som med många andra konton. Inte att någon ska sitta med det manuellt (eller du menar datorsystem som går kaos just nu?)... Men vill dom ha det så krångligt så varsegoda, jag lär inte använda kontot vare sig dom tar väck det helt eller inte :p
 
Nu har jag tagit tillbaka de flesta till hårddisken och tänker köpa en extern hd . Har två kraschade hårddiskar, det räcker. Och tre molntjänster:D
 
Och idag blev jag också av med möjligheten att länka till mina Photobucketbilder. Alla mina goa valpbilder försvann från Valp 2017-tråden:mad:
Om man skriver de flesta av sina inlägg här med mobilen, vilken fotosida är då enklast att lägga upp bilder och länka från, tycker ni? Jag försökte med Imgur, men fick inte till det!
 
Nu får det i alla fall till att funka med Forumbilder.com från datorn. Men om jag ska ladda upp en bild från från mobilen till Forumbilder och länka den hit - hur gör jag då (är inte så bra på sånt här)?
_20170704_1932192.jpg
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 836
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 243
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
385
Senast: tott
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 502
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp