Bukefalos 28 år!

Bra hästfilmer?

+1 på War Horse, riktigt bra film!!!

Jappeloup har jag hört är väldigt bra, har dock inte sett den själv :)

Gillade du War horse?
Det var inte en film för mig, tyvärr.

Däremot Secreteriat, Seabuisquit, Jappeloup (ok, fransk, synligt olika hästar som samma roll dock).
 
Secretariat!!! Verklighetsbaserad film om en makalös häst, ett porträtt av en kvinna som vågade ta ett rejält kliv utanför samhällets normer om hur en kvinna skulle agera och leva och dessutom är den så VACKERT filmad! Ägarinnans kläder är dessutom ögongodis för varje fashionista!!!
 
?
Ok. Jag kunde bara inte få in det under:
"Om sådant som har med trädgård, hemfixande och heminredning att göra. Även om datorer, hemelektronik, spel m.m"

Filmer och musik är väl mer Senior. Alternativt något av hästforumen?
TS kan ju inte flytta tråden, är väl bättre att rapportera den isåfall. :)
 
Gillade du War horse?
Det var inte en film för mig, tyvärr.

Däremot Secreteriat, Seabuisquit, Jappeloup (ok, fransk, synligt olika hästar som samma roll dock).

Ja jag tycker verkligen om den!! :D Jag såg den bio första gången, det kanske är därför :p
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag och min snart 8-åriga hästtjej ska ha filmkväll. Hon vill se hästfilm. Vad har ni för tips på vettiga? Spirit har vi sett.
Svar
12
· Visningar
1 158
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
373
Senast: Lingon
·
Fritid Har ni tips på en bra solcellradio, gärna med usb för laddning av moiltelefon (om det finns en sådan funktion)? Tänkte att det kunde...
Svar
3
· Visningar
199
Senast: Sassy
·
Fritid Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
10
· Visningar
346
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp