Hästfilmer

SaraXX

Trådstartare
Jag och min snart 8-åriga hästtjej ska ha filmkväll. Hon vill se hästfilm. Vad har ni för tips på vettiga? Spirit har vi sett.
 
National Velvet
Wild Hearts Can't Be Broken
Ruffian
Seabiscuit
Secretariat
Black Beauty

Är några jag kommer på på rak arm, men dubbelkolla åldersgränserna för några är sorgliga.
 
Tack alla, jag ska kolla! Får ju som sagt inte vara för läskigt/sorgligt och måste vara svenskt tal. Nu har vi några att välja mellan :bow:
 
Om tecknade ponnys är ok så är faktiskt My Little Pony: The Movie från 2017 riktigt bra! Jag och min dotter såg den på bio när den var ny. Underhållande!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
960
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
10 409
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
378
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp