Briard som är tunnhårig...

B

blindmelon

Jag har just nu en briard inneboende och jag upptäckte nu när jag borstade honom att han är extremt tunnhårig längst bak på ryggen och ner mot magen. Han kliar sig inte och bryr sig inte då man tar där men det ser ju lite konstigt ut. Han är snart 10 år så han är ju gammal men brukar hundar bli tunnhåriga ??? Jag vill ju inte att min egen tik ska bli smittad av någonting, men han verkar ju som sagt inte vara sjuk. Någon som vet vad det kan bero på ???
 
Sv: Briard som är tunnhårig...

Har inga svar att ge då jag är ny i Briard-branchen. Dock kan jag tipsa om forumet på Briardklubbens hemsida. Finns under "Övrigt"
 
Sv: Briard som är tunnhårig...

han kanske håller på o fäller...vi hade en bouvier förut , dom är ju ung lika i pälsen, hon kunde vara sådär ful i pälsen en period i fällningen.....
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 635
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 299
Senast: Ela
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 088
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 854
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Katter och spädbarn
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp