Bukefalos 28 år!

Bruksprovet 2012 (ASVH)

Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

NÅn som vet varför Diamantino inte blev godkänd ? (Apropå fyraåriga hopphingstar alltså)

Jag vet ju inte varför men jag gissar att mycket berodde på hans okoncentration, han vägrade ju tom med en av testryttarna, MEN om han kommer tillbaka nästa år och har mognat i huvudet så tror i alla fall jag att han kommer bli godkänd. Många kvalitéer hos den herren, trevlig modell, stort hopp (kanske lite tråkiga bakben men det ser ju mest ut som han leker med de små hindren), bra vägvinnande galopp.
Men det är ju bara vad jag tror och tycker! :D
 
Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

Jag funderar lite över Common Sense betyg 7 på benen och kommentaren veka bakkotor. Någon som såg honom live? hur verkade benen? lite sugen på honom men orolig för ben betyget.
 
Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

426469_10150602560185748_747485747_9196453_1905895655_n.jpg

Al Cendo

Jag kan få bilder från här Al Cendo?:)
 
Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

Har tyvärr ingen bild på Hasard :(

Jag räknar med att folk snor bilderna, därför har jag lagt ut copyrighten mitt över hästen... Men vill påminna dig om att man inte får sno bilder med copyrighten och sprida dem om man själv inte har tagit bilden eller gett sitt medgivande.
 
Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

dvs, du får använda den i PRIVAT bruk, och då vill jag alltså inte hitta bilden på nån officiell hemsida, magasin osv.
 
Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

Har tyvärr ingen bild på Hasard :(

Jag räknar med att folk snor bilderna, därför har jag lagt ut copyrighten mitt över hästen... Men vill påminna dig om att man inte får sno bilder med copyrighten och sprida dem om man själv inte har tagit bilden eller gett sitt medgivande.

Okej jag förstår.
 
Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

Någon som har något mer att säga om Casilius? jag är väldigt nyfiken på honom! Va inte nere under bruksprovet men har sett filmen och gillar hans stam! Han ser ut att hoppa lätt som en fjäder men även lite matt i sin utstrålning! Vad säger ni som va där? :)
 
Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

KL

Såg att Ivory ligger ute på annons. Gissar på att det betyder att han INTE går bruksprovet nästa år? Synd för alla som ville avla på en gul hingst :(
 
Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

Mariaauto:
Antar att du säljer bilderna om någon är intresserad? =) ;)

Så Kiraya är du intresserad pm:a henne..!:idea:

Ang Ivory, såg det med men trots "seriös" annons kunde jag inte hjälpa att jag funderar på om någon jävlas med ägaren...Känns som "fel" forum att sälja en sådan häst...?

Sedan beror det väl på vem som köper honom och hur han utvecklas om han går bruks igen!
 
Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

Är man bara ute efter färgen finns Ravell.

Jag såg Ivory på bruks och tyckte väldigt mycket om honom men det går inte att komma ifrån att han har korta framben vilket man inte vill ha i aveln.
 
Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

Ivory stod med på till salu-listan redan under bruks så känns som att tanken hela tiden har varit att han ska säljas.
 
Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

Det är väl inte så konstigt om Ivory ska säljas, det var väl ett dödsbo som stod som ägare av honom om jag inte minns fel. OM de efterlevande inte har något personligt intresse i hästen så är det ju som vilken "inventarie" som helst som ska avyttras.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur vet man att tiken har slutat löpa? Min tik fick sitt första riktiga löp för 2 veckor sen, hon slutade blöda efter ca 9 dagar och nu...
Svar
5
· Visningar
548
Senast: LaMagia
·
Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
46 120
Tjatter Det är bara tre dagar kvar innan det vänder och blir ljusare. Årets längsta natt är i år 22 dec om min almanacka visar rätt. Sällan har...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 145
Senast: Lilla
·
Foder & Strö Skulle behöva lite hjälp från er som kan räkna eftersom min hjärna inte klarar av matematik. I år har vi fått två skördar som är så...
2
Svar
21
· Visningar
1 289
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp