Buke går långsamt.

Zlatan

Trådstartare
Vet någon varför? Ibland går det jättesegt och ibland kan sidan inte visas. :cry:
Det har varit så de senaste dagarna. Är det nåt nytt på gång?
 
Sv: Buke går långsamt.

det är konstigt det här...
nyss hittade den inbte servern....! jag fick inte kontakt med buke på flera minuter! *panik*
 
Sv: Buke går långsamt.

Det här problemet har varit länge.

Jag skrev ju en tråd ang. detta för länge sen, och fick till svar att det har med min dator samt uppkoppling att göra, så innan ni klagar på buke, kolla eran dator/uppkoppling...
Dock tror jag inte att det är fel på min dator/uppkoppling eftersom andra sidor fungerar utan konstigheter...:smirk:

Uppdatering
Här är "seg-sidan" jag startade, läs om ni är intresserade
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Buke går långsamt.

Jag har bara märkt det nu de tre senaste dagarna :( så jag undrar om Gunnar håller på med nån förändring.
Andra sidor gå lika snabbt som vanligt så det är nog inte uppkopplingen det e fel på. :confused:
 
Sv: Buke går långsamt.

Jag har själv märkt av dessa "stopp" på olika sätt, något jag inte gjorde med Cronis problem.
Jag gjorde några genomgångar av alla länkar som jag trodde kanske var anledningen till segheten häromdagen.
Idag tror jag inte jag gjort något som borde ha påverkat servern. Jag skall försöka kolla upp detta.
Servern verkar sega av hög belastning som helt plötsligt dyker upp och sedan när det släppt fungerar allt som vanligt igen.
 
Sv: Buke går långsamt.

Hej gunnar!

Tack för att du tar dig tid att svara, jag vill bara påpeka att detta som zlatan tar upp är precis samma 'fel' som jag hade(har).
 
Sv: Buke går långsamt.

Tack :)
Nu har jag inte märkt något sen igår så det kanske har gått över. ;)
 
Sv: Buke går långsamt.

Jag började nästan få lite svettningar och panikkänslor ;)
när min dator inte ville gå in på buke några upprepade gånger. :eek:
Snart åker fanskapet ut genom fönstret och jag invaderar svärfars dator tänkte jag, men då gick det.
så då kunde jag andas ut.....
 
Sv: Buke går långsamt.

Ja eller hur! Paniken e nära. :D
Men nu verkar det fungera utmärkt.
 
Sv: Buke går långsamt.

burton skrev:
Jag började nästan få lite svettningar och panikkänslor ;)
när min dator inte ville gå in på buke några upprepade gånger. :eek:
Snart åker fanskapet ut genom fönstret och jag invaderar svärfars dator tänkte jag, men då gick det.
så då kunde jag andas ut.....

:rofl: :bow:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min vovve Strider har ett sår vid ögat som kommer och går. Den här gången har det varit där i över en vecka utan att läka. Det brukar...
Svar
3
· Visningar
562
Senast: Kilauea
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: bettysmatte
·
Hästvård Halloj, Min grabb går på beräknad foderstat och alla behov är tillgodosedda. Han går vanligtvis på lösdrift men pga skada och sen...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: CarroT
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
635
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp