Buke trivia

@Monstermom Jag tycker det där låter riktigt obehagligt faktiskt. Vad får en användare att göra en sån sak liksom? Jag har aldrig fått nåt hotfullt skickat till mig, däremot många förklarande PM där upprörda trådstartare vill övertyga mig via PM istället för i tråden. Till exempel; nån skriver i sin tråd om hur denne ogillar sin svägerska för hon är så himla ful och dum. Jag frågar vad för roll det spelar om personen är ful? Vi börjar diskutera och efter ett får jag ett PM med en lååååång förklaring om att svägerskan faktiskt kallat TS hund äcklig och illaluktande under julfirandet 2007 och sedan inte svarat på ett mail som TS skickade där hon tackade för tryffeln. Och jag sitter bara och undrar varför i hela friden skickar människan detta via PM till mig istället för att bara skriva det i tråden samt varför det är så viktigt att övertyga mig om att svägerskan faktiskt ÄR ful och dum pga x och y :confused:.

Det har hänt mig också nån gång. Och man blir ju lite förtvivlad för man känner bara "orka" och så måste man ändå svara :o
 
Men ååååh vad nyfiken jag blir. Men tur att du rapporterat. Ibland blir man helt mållös.

Några av oss på hund blev kallade ett ord på F här för ett tag sedan. Helt sjukt.:wtf:
Det där var så konstigt, funderade faktiskt lite på om någon "lånat" ett nick, för jag tyckte det var taget helt ur luften.
 
Det har hänt mig också nån gång. Och man blir ju lite förtvivlad för man känner bara "orka" och så måste man ändå svara :o
Ja det är snorjobbigt! Och så vill min diplomatiska sida säga "Åh, jag förstår", du vet, för att vara så där socialt trevlig liksom, samtidigt som det stör mig som fan att jag ens får det.

Usch.
 
@Monstermom Aha, då vet jag vilken tråd det var. Såg början på den. Det är ett nick som verkat rätt instabil innan.

Jag tror inte att du har något att vara rädd för, hen vet ju knappast vem du är. Däremot borde personen inte ha något mer här att göra.

Nicket som skickade PM till mig var inte detsamma som TS (det var helt nyreggat), så TS-nicket har väl strikt taget inte gjort något fel.

Rädd är jag definitivt inte. :)
(Och skulle det dra iväg åt det hållet så har jag en mansstor corso som inte gillar främlingar. Alls. :love:)

@Monstermom Jag tycker det där låter riktigt obehagligt faktiskt. Vad får en användare att göra en sån sak liksom? Jag har aldrig fått nåt hotfullt skickat till mig, däremot många förklarande PM där upprörda trådstartare vill övertyga mig via PM istället för i tråden. Till exempel; nån skriver i sin tråd om hur denne ogillar sin svägerska för hon är så himla ful och dum. Jag frågar vad för roll det spelar om personen är ful? Vi börjar diskutera och efter ett får jag ett PM med en lååååång förklaring om att svägerskan faktiskt kallat TS hund äcklig och illaluktande under julfirandet 2007 och sedan inte svarat på ett mail som TS skickade där hon tackade för tryffeln. Och jag sitter bara och undrar varför i hela friden skickar människan detta via PM till mig istället för att bara skriva det i tråden samt varför det är så viktigt att övertyga mig om att svägerskan faktiskt ÄR ful och dum pga x och y :confused:.

Haha, ja det kan man undra. :laugh:

I det här fallet var det tydligen någon som upplevde sig väldigt attackerad av mig (och att jag samlade ihop ett gäng som hjälpte till att anfalla), och att döma av vad det stod i PM:et ville hen helt enkelt straffa mig för att jag varit så elak. Innehållet är helt klart obehagligt, men det går så långt bortom gränsen för vad som är trovärdigt att det landar i Absurdistan nånstans.

(Och en liten del av mig vill nu fortsätta den här diskussionen med dig via PM... :angel:)

@Monstermom
Jag vill bara säga att det du skrev igår i den tråden var så himla bra och vettigt formulerat.

Så himla trist att någon inte kunde hantera det inlägget och betedde sig som en rövhatt efteråt! Men ja, det är ju inte ditt fel och ditt inlägg var bara hur bra som helst!

Tack vad snällt! (@Hoppelhase också!) Jag blev lite förbluffad över reaktionen faktiskt, både den i tråden och den via PM, eftersom jag tyckte jag skrev relativt lugnt och sakligt - framförallt med tanke på att det stämde att jag hade blivit rätt irriterad av trådstarten... Så det är skönt att jag inte uppfattades som en rabiat skitstövel av alla i alla fall. :up:
 
Ja men det låter som en klok del av dig måste jag säga :angel:

Jamen eller hur?! :D

D10603_400x300.jpg


:nailbiting: :angel:

Men vi kan göra såhär: jag PMar dig vad jag fick för PM igår, så du har en fin mall att använda för att straffa mig för att jag PMar dig meningslösheter? :idea:
 
@Monstermom okej! Men bara om du drar upp massa släkthistorier och reder ut i detalj varför du har rätt och ingen annan.

Det tycker dock jag säger sig självt! :cautious:
För min släkt är en enorm samling original, och varenda en har begått en helt unik oförrätt mot mig. Serru. Och jag har detaljerna nedskrivna, i förberedan för den här dagen. :up:

Fast att jag skulle behöva reda ut varför jag har rätt måste vara ett skrivfel. Så är det ju bara. O_o
 

Liknande trådar

Tjatter (Föreslår copy+paste på frågorna så att inte allt hamnar i citat) Har du någon gång bytt nick? Har du/har du haft dubbelnick? PM-ar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 669
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp