Bukefalos 28 år!

Bukefalist!

Sorbe

Trådstartare
Var bara tvungen att göra en tråd! :D
Tänka sig att jag har kommit upp i 25.000 inlägg, det händer inte varje dag. Rätt galet egentligen!

Är det någon som minns mig?
Tänkte inte riktigt något med den här tråden mer än att säga hej, jag har väl varit lite osynlig här på forumet i något år, beror på att jag slutade med hästar för två år sen pga ointresse. Hoppas väl att en dag kunna hitta tillbaka men just nu är det så mycket annat som händer i livet (totalrenovering av hus till exempel). :)

Hoppas ni alla har det bra! :)
 
Sv: Bukefalist!

Haha, ja, den där knäcken. Jag är numer väldigt bra på att göra knäck! ^^

Fraggel_tess, tack! :)
 
Sv: Bukefalist!

Jag känner igen nicket + din avatar men så mycket mer än så minns jag inte på rak arm :p

(jaja, jag ligger ju bara 10 000 inlägg efter ;) )
 
Sv: Bukefalist!

Jag hängde nog mest på utrustning tidigare. Total prylnörd var jag då. Jobbade iof i en ridsportbutik så hade koll på ALLT inom utrustning typ. ;)
Just ja och allt tjat om John Whitaker och hans utrustningsmärke. ^^
 
Sv: Bukefalist!

Det förklarar saken! :D jag kikar förbi där ibland men inte så värst aktiv... kanske blir annorlunda när jag skaffar egen kuse i framtiden. Nu får jag nöja mig med att köpa glittriga spön åt andras ponnisar ;) :D
 
Sv: Bukefalist!

Jag känner igen nicket och avataren och när man ser avataren tänker man ju att du måste vara väldigt hästintresserad, men nuförtiden håller du mest till på inredning? Jag brukar läsa en del där även om jag inte skriver så mycket.

Kan inte låta bli att tycka det är lite sorgligt att du inte har häst längre, fast jag förstår inte varför jag tycker det, det har ju liksom inte jag med att göra, vet ju inte ens vem du är :p

Grattis till titeln!
 
Sv: Bukefalist!

Klart man känner igen dig, du är ett givet inslag här på forumet! :D Frågan är väl bara om du minns mig? ;)

Och grattis till din nya fina titel!
 
Sv: Bukefalist!

Jag minns dig också!
Knäck? Har du ett bra recept? Kan du reposta det såhär innan jul? :D :d

Grattis till jubileet!
 
Sv: Bukefalist!

Det beror ju på hur många inlägg du skrivit, men du kanske menade att du inte skrivit så många under åren?

Hade själv varit uppe i 6000 inlägg om jag behållit mitt gamla.

TS, klart jag kommer ihåg dig. Vi ses i inredningstrådarna ibland.
 
Sv: Bukefalist!

Jag har mest koll på dig från kattforumet :). Grattis till alla förbrukade timmar på det här forumet :D! Jag kännes att 25 000 inlägg är ofantligt många... jag som börjar närma mig 1000 och är ganska nöjd med det. Haha!
 
Sv: Bukefalist!

Jag kommer i håg dig! Du är en fin människa av vad jag minns! :)

Har själv börjat läsa här inne igen efter ett rätt långt tags uppehåll.
 

Liknande trådar

F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 705
Senast: Fruentimber
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: Smoothi
·
Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
22 004
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 982
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp