Bukefalos största och grinigaste bidragsfuskare slår till igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar kommentera mina inlägg under sina egna nick utan skapar nya, för att kunna sänka mig ännu mer. Därför låser jag detta inlägg för kommentarer och hoppas att jag får pengar denna vecka, då jag sitter på Teneriffa och får pension på måndag.

Får tjänstemän verkligen inga utbildningar inom de system de ska arbeta med, som de kräver att vi bidragsfuskare (vilket vi alla svenska medborgare ses som tills motsatsen kan bevisas) ska kunna använda. Jag var ute god tid, mejlade, ringde, frågade både hemma i Sverige och här nere på Teneriffa för att få allt att fungera smärtfritt och jag skulle bara behöva fylla i ansökan varje vecka så skulle jag få en slant varje vecka.

Det skulle vara så enkelt och jag sa från början, om det är något mer ni behöver kontakta inte mig, kontakta min kurator som agerar advokat mot byråkratiska tjänstemän, som gör sitt bästa att få oss bidragsfuskare (vilket vi alla svenska medborgare ses som tills motsatsen kan bevisas) att låta bli att ansöka om pengar utan sitta hemma inlåsta i lägenheten 24/7 365 dagar oom året.

Och lik förbannat hade jag det här på Kivra i morse strax innan träning. Jag orkade knappt träna mina två förmiddagspass och jag orkade definitivt ingen lunch kan jag säga.


SGI.jpg