Bukegalos mörkt?

alazzi

Trådstartare
Jag har kollat runt på inställningar men det verkar inte gå att ändra?
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230911_191916_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230911_191916_Samsung Internet.jpg
    64,9 KB · Visningar: 23
Jag har kollat runt på inställningar men det verkar inte gå att ändra?
Jag antar att du provat att klicka på Ljus längst ned i menyn?

Men jag tycker att din skärmdump av sidan ser lite skum ut med en gulare färg på vissa länkar, kan det vara din mobil som lägger in någon egen variant av stil som tar över och ändrar Bukefalos stil? Kanske någon annan har något tips?

Om du går längst ned på sidan, vad står det för stil ovanför Kontakta oss? Där kan man också ändra, samt högst upp på denna sida:
https://www.bukefalos.se/account/preferences

Men jag undrar som tidigare om problemet kanske på något sätt ligger i din mobil?
 
Jag har provat "mörkt" och "ljust". Ingen skillnad. På datorn ser det ut som vanligt. Så min telefon har fått spunk.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Har förlorade sina föräldrar i cancer. Saknaden är stor – men nu kan Maria Törnqvist, 36, äntligen se ljuset i allt mörker. Travtränaren...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
497
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
493
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp