Bukes fotoutmaning!

Solformorkelsen_3.jpg
skrev ingen förklaring - och det är verkligen långsökt. Men veckans händelse(?), dvs solförmörkelsen, var det som fastnade i kameran. Och tänkte att månen i a f flyttar på sig.... (men så mkt fågel blev det förstås inte)
 
Men gah! :turd: Pysslar om på hårddiskarna, får in alla bilder och börjar i LR, och så hänger sig datorn igen! :arghh: Botar om den och nu får jag bara felmeddelande när jag försöker starta LR. :banghead:
 
Har inte lyckats hinna med att fota nått denna vecka, hemma sent om dagarna när det redan hunnit bli mörkt, och helgen har jag haft fullt upp :( Nya tag nästa vecka!
 
Nu så, efter en tur till Övre Föret här i Uppsala så hade jag bilder på grågås, kanadagås, knipa, storskrak och sångsvan :) Och eftersom svanen var så snäll att hen tog en lång flygtur framför kameran så får hen också representera veckans tema för mig.
S%C3%A5ngsvan%2Bh%C3%B6.jpg


Resterande bilder finns på min blogg. "mitt nick här".blogspot.se
 
Perfekt, då får jag en vecka till på mig att fånga monstren! Jag tog mig tiden i lördags men då var inte monstren där :-(
 
11082629_10206141515410502_5856431172102575525_n.jpg

Tja, en havsörn kanske inte är en flyttfågel men... jag måste säga att jag hade flyt som lyckades fånga den! Sen behöver jag verkligen lära mig få bra fokus på flygande fåglar, jag tycker att det är toksvårt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp