Bukes fotoutmaning!

Warg II
Ninnurur II
Migo I
Lavinia I
Lisa412 I
Trott I
Flixon I
RedHyuuga I
Matinee II
cili I
Pegasus63 I
Rhodugune I
 
Det här är vardagslyx för mig :love:
dsc_0194_54fd8047e087c34aef0f8655.png
 
Världen är liten!
Än så länge har jag har nöjt mig med att titta, läsa och kommentera, för jag har inte varit i den gruppen så länge.
På siståne har jag fått lusten tillbax att fota mer, då är det riktigt kul med grupper och trådar som här, få inspiration och tips, ha kul med andra som gillar foto.
 
Världen är liten!
Än så länge har jag har nöjt mig med att titta, läsa och kommentera, för jag har inte varit i den gruppen så länge.
På siståne har jag fått lusten tillbax att fota mer, då är det riktigt kul med grupper och trådar som här, få inspiration och tips, ha kul med andra som gillar foto.
Samma här. Jag har haft en rejäl svacka med fotograferandet och kameran har mest bara samlat damm, i höstas tog jag tag i det igen. Under vintern blev det lite sämre igen för jag har jobbat så mycket att jag missat ljuset de flesta dagar. Nu känner jag verkligen inspiration och motivation, har fotat flera dagar i rad och det var länge sedan det hände! Har i och för sig fått tillbaka motivationen till det mesta just nu - det var evigheter sedan jag red men idag åkte jag ut till stallet klockan 7 (!!!!!) bara för att jag var så sugen på att rida att jag inte kunde vänta längre :nailbiting: Det resulterade i min bild för veckans utmaning :D
 
xida_5703.jpg

Det här är min vardagslyx. Att få dela mitt liv med underbara katter.
Just den här parveln har många höjt på ögonbrynen för när jag berättat vad han kostat i inköp. "För en KATT?!", "Du kunde ju köpt *infoga valfritt objekt i liknande prisklass här* istället!". Men nu var det en sån här katt jag ville ha, och han (+ de andra förstås) sätter definitivt guldkant på min tillvaro :love:

Jag gillar att han får olika färger i ansiktet på bilden. Det speglar hans personlighet fint. Den ljusa, snälla, trevliga katten som gärna ligger och sover i mitt knä, och den mörka, demoniska som river ner blommor och biter mig i tårna.
 
Jag är tråkig och lägger upp en bild på samma tema som många andra, som dessutom inte är något speciellt fotomässigt. Men mer vardagslyx kan jag inte tänka mig - jag åkte hem lite tidigt och red en stund på stranden. Det fina vädret hann bli lite sämre, men vardagslyx var det ändå.
10999_10206018498775163_952446020173314955_n.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp