Buketräff (a.k.a drick vin med oss!)

Hmmm... Jag bor i Skåne, jag är (för, öh... tillfället) i Norrland. Så "efter vägen" täcker upp en stor del av Sverige om jag siktar på Göteborg från någon av de utgångspunkterna. :laugh:

Oh, vars i Norrland? och ska du vara kvar ett tag? Är förmodligen på väg till särbon i Dorotea snart om inget jobb dimper ned :up:
 
Oh, vars i Norrland? och ska du vara kvar ett tag? Är förmodligen på väg till särbon i Dorotea snart om inget jobb dimper ned :up:

Ååååh, Dorotea! :love:
Är till hälften därifrån, har ingen släkt kvar där i livet så det var några år sedan jag var dit, men åh vad jag gillar Dorotea. :)

Tyvärr är jag ~35 mil därifrån... :down:

(Och jag är på väg söderut igen. Typ til helgen. Det har jag visserligen varit i 4-5 veckor nu, men förr eller senare har jag väl rätt! :laugh::banghead:)
 
Och vad tråkigt att så många är uppbokade (vi som har flera dagars framförhållning och allt!) :(

Det verkar som att det blir du och jag @bumpo :love:
 
Be dem att ta med hela dopet till mässan? Det vore väl inte för mycket begärt? ;)

(Men tråkigt att du är upptagen, det hade varit SÅ kul att få träffa dig!)
Dito!!!

hahaha, önskar att det gick, men de har nog svårt att förflytta hela tjocka släkten som flugit in för dopet från världens alla hörn
 
Senast ändrad:
Eftersom det är bokmässa till helgen och @bumpo förgyller staden med sin närvaro, tänkte vi att det kunde vara trevligt att dricka vin och ha någon form av Buketräff (så jag inte blir ensam med @bumpo :nailbiting: Det verkar läskigt :angel: )

Så är det några fler som känner för att haka på vore det himla roligt! Vi (jag?) tänker att lördag kväll är en bra kväll men har inte bestämt mer än så.

@Lillelorden @Stalone @OutOfService @squarepants @Anna @Micks @Kratus @nyponros @Undret @julgrisen @escodobe - någon av er som känner sig manad? :)

(@Sleepan jag vägrar tagga dig eftersom du sagt nej ;))

Men åh. Synd att jag är så efter... har ni lite bättre framförhållning nästa gång så känns det ju som att det är dags att jag hälsar på dig och Rufus igen ju :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp