Buketräff (a.k.a drick vin med oss!)

Men åh. Synd att jag är så efter... har ni lite bättre framförhållning nästa gång så känns det ju som att det är dags att jag hälsar på dig och Rufus igen ju :)

Du behöver ju inte vänta till bokmässan nästa år för att hälsa på! Sikta på att komma ner till
GHS istället! :) :love:
 
Jag ska på middag med Kulturkollo på lördagen just, men kommer att vara på mässan mer eller mindre hela tiden, så det kanske går att få till någonting vid någon annan tidpunkt!
 
Jag ska på middag med Kulturkollo på lördagen just, men kommer att vara på mässan mer eller mindre hela tiden, så det kanske går att få till någonting vid någon annan tidpunkt!

PS: @Killaloe jag tänkte på dig för en stund sedan, visst var det väl du som hade "Med utsikt över Volvo Lastvagnar" som ort förut? Jag sitter nämligen och har utsikt över Volvo Lastvagnar ;)
 
PS: @Killaloe jag tänkte på dig för en stund sedan, visst var det väl du som hade "Med utsikt över Volvo Lastvagnar" som ort förut? Jag sitter nämligen och har utsikt över Volvo Lastvagnar ;)

Det stämmer bra det! Vilken lycka för dig att få se dessa fantastiska lokaler/byggnader ;) (och kul att det fick dig att tänka på mig :))

Trist dock att du var uppbokad på kvällen :(
 
Det stämmer bra det! Vilken lycka för dig att få se dessa fantastiska lokaler/byggnader ;) (och kul att det fick dig att tänka på mig :))

Trist dock att du var uppbokad på kvällen :(

Ja, det är fantastiskt! (Ganska lustigt egentligen, för tittar jag åt ena hållet ser jag bara industribyggnader och lite hotell och Ramberget då, och åt andra hållet vidunderlig vacker vy över vatten, båtar och stan.)

Ja, jag vet inte, vilken tid och så har ni tänkt er? Middagen är redan 18:15, så den håller ju inte på hela kvällen och jag kan tänka mig att många andra har annat att göra efteråt :)
 
Du behöver ju inte vänta till bokmässan nästa år för att hälsa på! Sikta på att komma ner till
GHS istället! :) :love:

Detta låter lockande! Har du möjligen rum i holken under GHS? Eventuellt alltså, måste fundera närmare. Var år och dar sen jag var på GHS, men just nu känns det som en lagom utmanande utflykt för mig att se framemot. Och får jag dessutom se lite trevliga bukefalister vore det verkligen något att jobba för att komma iväg på!
 
På fredag morgon och lördag i en garderob (slog mig nu att jag glömt kolla vilken :D) och på söndag som värdinna i en entré. :)
Om du ser mig (och jag inte ser alltför stressad ut) så säg hej! :)

Jadå, detsamma!

Ganska nyss hemkommen efter pressinvigningsfesten, Gud så roligt detta ska bli!
 
Hörru @Killaloe Jag är faktiskt med i Göteborg i helgen :bump: Skall på mässan, förhoppningsvis på lördag, men kanske söndag. Om jag blir ensam kanske jag får hänga lite med er?
Kvällen är dock uppbokad...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp