Bukefalos 28 år!

Buketräff i Göteborg

1887

Trådstartare
Jag går snart under om jag måste sitta hemma en helg till med min öldrickande sambo och se På Spåret/Tosh.0/South Park/Family Guy/TV överlag.
Flyttade till Göteborg i början av september för att bo med min pojkvän och plugga. Har inte lärt känna nån alls än och det känns huuuur trååååkigt som helst.
Innan jul pratades det lite om buketräff i Göteborg i nån tråd, nån som fortfarande är up for it? :bump:

/1887 som har pms och snart är uttråkad till döds och låter det gå ut över min stackars sambo :p
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Jag kan också tänka mig buketräff här! Beror väl lite på vad som ska göras men öl är jag alltid sugen på :D
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Öl är jag också alltid sugen på :D

Man skulle kanske kunna ha två också, om det är några som hellre vill fika eller nåt, och några som hellre vill gå ut. Och några som vill göra båda :p
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Jag kan tänka mig både en alkoholrelaterad träff och en av annat slag! Alkohol bryter isen ganska trevligt tycker jag, haha. Men jag är öppen för alla förslag.
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Promenad i Slottskogen låter trevligt!
Är det fler än jag som har hund kan man ju ta med sig dom också :D
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Meh. Vad noga då är.


Vet du varför det heter Slottskogen då?
(nej...)
Du ser gräset där, det är slått!

:D
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Tja!
Ja, jag skulle nog kunna tänka mig en dejt. Fast gärna vin då och inte öl. Tant som man är :angel:
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Äsch, jag dricker inte heller öl trots mina unga år, men vin eller cider i alla fall:D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp