Bukefalos 28 år!

Byta duschblandare

@Magiana Nu kan du inte hålla oss på sträckbänken längre ;) ! Har du hunnit öppna och kolla ännu???
Öh, nej. Jag har inte haft tillräckligt många sekunder över för att ta itu med den där. Att skruva loss den är ju en sak, men jag förväntar mig att felsökning/rengöring lär ta längre tid. Det är något jag inte hunnit då jag var i stallet tisdag och onsdag. Igår och idag har jag rejsat med julbestyr.
 
Öh, nej. Jag har inte haft tillräckligt många sekunder över för att ta itu med den där. Att skruva loss den är ju en sak, men jag förväntar mig att felsökning/rengöring lär ta längre tid. Det är något jag inte hunnit då jag var i stallet tisdag och onsdag. Igår och idag har jag rejsat med julbestyr.
På julen har du ju sällskap.
Kanske göra ett gemensamt projekt? :D
Skruva loss. Titta gemensamt. Pilla och spola.

Själv körde jag piprensare i alla möjliga skrymslen och försökte skölja i vasken.
(fast det hjälpte ju inte. Men det kändes bättre när jag i alla fall försökt......)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 434
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 516
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 081
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp