Chefer som dominerar - hur hanterar ni dom?

Skjøldur

Trådstartare
Min har förr varit rätt sympatisk, i alla fall för det mesta. Men på senare tid har han ändrat stil och slår oftare och oftare ifrån sig. Man får svar som " du får höra med kommunen istället ang arbetestidregler, jag har försökt sätta upp dem på väggen och skicka mass-mail men det hjälper inte. Orsaken är att dessa reglar kan vara svåra att tolka in i vardagen. Min fråga var: Vi får bara jobba varannan helg i genomsnitt. Om jag jobbar extra natt till måndag börjar jag 20:45 på söndagskväll. Räknas det då som en extra helg? (Eller blir det bara övertid 2.25 timmar?) Han kanske inte visste svaret. För ett tag sedan sa han att tre av oss skulle komma överens om att dela på ett vick. Jag svarade att jag har ju semester nu, och dom andra jobbar varannan helg. Så hur menar det skulle gå? Inget svar. Nu har en person fått hela vicket i oktober, enklast för honom. Men jag vet att en sjuksköterska har sagt till honom att den där tjejen inte orkar jobba så mycket nätter.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 768
Senast: Saeta
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 565
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
8 863
Senast: lilstar
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 506
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp