Bukefalos 28 år!

L

lill_sessan

Om ni skulle få nys om någon som vill sälja/göra sig av med sin lilla chihuahua, kan ni inte säga till mig då.
Min hund har varit död i sex veckor nu och jag vill så gärna ha en nya.
Helst en liten och korthårig.. men det är inget måste..

Vore jätte snällt om ni kunde hålla ögon och öron öppna..

Så kan ni pm:a mig om ni hör något..

Har inte fett med pengar enda anledningen till att vi hade den förra va att vi fick köpa den för tio kronor.. men om dom vill ha NÅGRA tusen för hunden kan jag kanske luska fram det på något sätt..

Tack på för hand..

mvh
lill_sessan
 
Sv: Chihuahua

Bara en liten fundering, inget påhopp!
Men om ni inte har råd att köpa en hund för några tusen så hur har ni då råd med försäkring, hundmat, bajspåsar, vaccinationer etc.etc. ??
 
Sv: Chihuahua

Har vi klarat de en gång innan lär vi klara det igen....
 
Sv: Chihuahua

Jag tror iofs inte att någon säljer sin Chihuahua billigt när man kan få hur mycket som helst för dom.... 10000 är ju riktigt billigt....
 
Sv: Chihuahua

Jo jag vet, men endel måste ju bli av med sin hund av tidsbrist eller andra saker och då kan man få dem billigare...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 047
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 440
Senast: Amk
·
Hundhälsa Jag får väl börja från början. Jag har en helt fantastiskt underbar papillon tik som är nyss fyllda 7år... Jag har haft henne sedan...
Svar
14
· Visningar
2 122
Senast: _Skifting_
·
Hästmänniskan Hej på er alla! Jag har en fundering och jag känner att det vore fint att få lite objektiva synsett på den, så jag kastar ut en tråd...
2
Svar
21
· Visningar
2 075
Senast: mctucker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp