Bukefalos 28 år!

E

ElaBelaBus

Funderar på att köpa en liten Chihuahua. Underbart söta hundar!
Nej det har inget med att den och den kändisen har en.

Tkr det är en lagom stor (liten) hund.

Har ni några erfarenheter gällande denna ras? Lätta/svåra?
 
Sv: Chihuahua

jag tycker domär jättesöta...dock ingen ärfarenhet men lycka till om det blir ett sådant köp :)
 
Sv: Chihuahua

Ja men visst är dem :love:

Vill ha en mörk korthårig isåfall, toksöta! Om man nu inte fastnar för nån annan :)
 
Sv: Chihuahua

Om du vill ha en registrerad i SKK får du vänta minst ett år..
 
Sv: Chihuahua

Nyfiken och har dålig koll.. varför måste man vänta ett år?
 
Sv: Chihuahua

Jag har en. En underbar ras och så roliga i sättet. Som en stor fast liten iaf :D
Perfekt om man inte bor på landet oxå. Men den älskar långa promenader och lek på sommaren.
Mitt gryn :love: :love: :love:
spikesot.jpg
 
Sv: Chihuahua

Stor efterfrågan.. så man får köa ett bra tag
 
Sv: Chihuahua

ÅÅ en sån vill ja ha! Korthårig å den färgen! :love: :love:
 
Sv: Chihuahua

Jag väntade ett tag på att ens hitta en sån... Visste att en sån färg skulle jag ha...
Prata med chihuahuacirkeln. De vet bra uppfödare och väntetider och allt sånt :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
595
Senast: Piglet82
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: Petronilla
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 279
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 272
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp