lundsbo

Trådstartare
Hur gör jag om jag vi spalta upp det jag ska citera och svara på det argument för argument??

Alltså, typ varannat stycke är citerat och varannat skriver jag?
 
Sv: Citat

Då kopierar du den biten av texten som du vill citera och sen klickar du på "citat-knappen" som ser ut som en pratbubbla. Då får du upp en litet fönster som du kan klistra in texten i. Alternativt så markerar du texten du vill citera, och sen klickar du på "citat-knappen". Då blir det citerat, och så skriver du DIN text efter citatet. När du vill citera nästa stycke så klipper du ut och klistrar in det efter din text, och sen citerar du den, skriver efter den osv. Visar här nedan:

Hur gör jag om jag vi spalta upp det jag ska citera och svara på det argument för argument??
Citerar dig, skriver bakom sista "taggen" som blir [/Quote], bakom den skriver jag alltså.

Sen citerar jag dig igen, den andra meningen du skrev, genom att klippa ut den, klistra in, markera och trycka på "citat-knappen":
Alltså, typ varannat stycke är citerat och varannat skriver jag?
Sen skriver jag igen........

Hoppas det var tydligt nog :)
 
Sv: Citat

Prosit skrev:
Då kopierar du den biten av texten som du vill citera och sen klickar du på "citat-knappen" som ser ut som en pratbubbla. Då får du upp en litet fönster som du kan klistra in texten i. Alternativt så markerar du texten du vill citera, och sen klickar du på "citat-knappen". Då blir det citerat, och så skriver du DIN text efter citatet. När du vill citera nästa stycke så klipper du ut och klistrar in det efter din text, och sen citerar du den, skriver efter den osv. Visar här nedan:

provar...

Sen citerar jag dig igen, den andra meningen du skrev, genom att klippa ut den, klistra in, markera och trycka på "citat-knappen":
Sen skriver jag igen........

Hoppas det var tydligt nog :)

OK!!
Tack!!!
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
520
Senast: Gunnar
·
Samhälle Köpte en vara från privatperson, jag betalade frakt och varan, personen lämnade in varan på morgonen den 26/9, alltså förra tisdagen. På...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 407
Senast: Fibusen
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag beställde en grej. Pga usel information från företaget lackade jag ur och avbeställde. Fick bekräftelse från företaget, hade val...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp