Bukefalos 28 år!

Citatsvar???

B

boella

Hur gör jag ett sånt där snyggt citatsvar som alla gör? Där texten ligger i en färgad ruta? Jag antar att jag måste använda "citatsvar" men därefter får jag inte till det.
 
Sv: Citatsvar???

Hur gör jag ett sånt där snyggt citatsvar som alla gör? Där texten ligger i en färgad ruta? Jag antar att jag måste använda "citatsvar" men därefter får jag inte till det.


Markera texten du vill citera, kopiera den och klistra in den i din svarsruta som du får upp då du tryckt på "svara på detta" markera återigen texten den här gången i din svarsruta och klicka på knappen som är längst till höger och ser ut som en liten pratbubbla, din text kommer att omslutas av [/QUOTE] märken nu och du får en gul bakgrund
 
Sv: Citatsvar???

Markera texten du vill citera, kopiera den och klistra in den i din svarsruta som du får upp då du tryckt på "svara på detta" markera återigen texten den här gången i din svarsruta och klicka på knappen som är längst till höger och ser ut som en liten pratbubbla, din text kommer att omslutas av [/QUOTE] märken nu och du får en gul bakgrund


Har gjort det nu bara kollar
 
Sv: Citatsvar???

Markera texten du vill citera, kopiera den och klistra in den i din svarsruta som du får upp då du tryckt på "svara på detta" markera återigen texten den här gången i din svarsruta och klicka på knappen som är längst till höger och ser ut som en liten pratbubbla, din text kommer att omslutas av
märken nu och du får en gul bakgrund
[/QUOTE]

...eller såhär...
 
Sv: Citatsvar???

Markera texten du vill citera, kopiera den och klistra in den i din svarsruta som du får upp då du tryckt på "svara på detta" markera återigen texten den här gången i din svarsruta och klicka på knappen som är längst till höger och ser ut som en liten pratbubbla, din text kommer att omslutas av märken nu och du får en gul bakgrund

Okej, got it!! Nu fattar jag. Tack.
 
Sv: Citatsvar???

mysko skrev:
Varför klickar du inte bara på citatsvar och sedan skickar iväg det?
då får man ju med hela texten och det kanske man inte alltid vill ;)
 
Sv: Citatsvar???

Då tar man ju bara bort den text man inte vill ha med. Lätt som en plätt.
 
Sv: Citatsvar???

mysko skrev:
Varför klickar du inte bara på citatsvar och sedan skickar iväg det?
Fast mysko, du brukar citatsvara på de mest mysko sätten, så om du ursäktar så tror jag inte att man ska lyssna på dig i det här fallet... :angel: ;)

Man kan göra flera uppdelade citat också, det blir lite lättare att läsa då. Dessutom, om någon trycker på "Citat-svar" på mitt inlägg nu, så försvinner citatet från mysko ifrån texten. Smart va? :idea:

/Erica
 
Sv: Citatsvar???

Varför klickar du inte bara på citatsvar och sedan skickar iväg det?

För att det inte funkar på min dator. Därför gör jag inte det.
Jag har mac, kanske beror det på det. Men nu vet jag ju hur man gör så nu är det liksom helt OK. :)
 
Sv: Citatsvar???

Cheeserica skrev:
Fast mysko, du brukar citatsvara på de mest mysko sätten, så om du ursäktar så tror jag inte att man ska lyssna på dig i det här fallet... :angel: ;)
Va gör jag :angel:

Man kan göra flera uppdelade citat också, det blir lite lättare att läsa då. Dessutom, om någon trycker på "Citat-svar" på mitt inlägg nu, så försvinner citatet från mysko ifrån texten. Smart va? :idea:

/Erica

kallas väl inte för mysko för intet :D
Och att skriva som man ska göra är väl inte fel men att låta bli mina citatsätt är väl att rekomendera ;)

Finnfem fel på detta svaret :devil:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Lavine
·
Hästvård Hej, jag har en begreppsfråga jag hoppas kunna få svar på. Admin får ta bort inlägget om sånt är otillåtet i gruppen. Sitter med en...
Svar
1
· Visningar
483
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 224
Senast: Dorinda
·
IT & mobiler Min arbetsgivare vill att vi ska börja använda oss av AI i jobbet och har gett oss i uppdrag att utforska ChatGPT. Är det någon här som...
Svar
12
· Visningar
808
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp