Bukefalos 28 år!

Colour B4!

Var orolig?
Så du har redan gjort det och ditt hår överlevde?

Du är bra modigare än mig :D

Japp! Har precis fönat klart håret! Lät det bara vara i typ 1h 20 min för orkade inte vänta längre och reslutatet.. Jaaa.. Hårkvaliteten är det iaf inget fel på! Håret är inte ens frissigt!
Men färgen.. Det försvann en hel del färg ur det färgade håret och det har nu ungefär min naturliga hårfärg. Men utväxten är typ ginger-blond? "Din naturliga hårfärg kommer inte påverkas". I call bullshit!

Ska låta håret vila lite ett par dagar och se om det mörknar - vilket det ofta gör har jag läst. Sen får vi se om jag lägger i en ny förpackning CB4 och sen slänger i en färg som liknar min egen eller om jag gör tvärtom. Vi får se!

Men sen är jag inte helt främmande för att klippa av mig håret heller. :D Har alltid velat prova livet som snaggad. ;)
 
Japp! Har precis fönat klart håret! Lät det bara vara i typ 1h 20 min för orkade inte vänta längre och reslutatet.. Jaaa.. Hårkvaliteten är det iaf inget fel på! Håret är inte ens frissigt!
Men färgen.. Det försvann en hel del färg ur det färgade håret och det har nu ungefär min naturliga hårfärg. Men utväxten är typ ginger-blond? "Din naturliga hårfärg kommer inte påverkas". I call bullshit!

Ska låta håret vila lite ett par dagar och se om det mörknar - vilket det ofta gör har jag läst. Sen får vi se om jag lägger i en ny förpackning CB4 och sen slänger i en färg som liknar min egen eller om jag gör tvärtom. Vi får se!

Men sen är jag inte helt främmande för att klippa av mig håret heller. :D Har alltid velat prova livet som snaggad. ;)
Jag röstar på snagg :D
 
Ska låta håret vila lite ett par dagar och se om det mörknar - vilket det ofta gör har jag läst. Sen får vi se om jag lägger i en ny förpackning CB4 och sen slänger i en färg som liknar min egen eller om jag gör tvärtom. Vi får se!

F*uck all the above! Vem orkar vänta flera dagar när en kan vänta EN DAG?! Inte jag iaf. Slängde i andra förpackningen ikväll. Försökte var noga med att inte lägga det rötterna, som har den underliga halvblonda färgen. Och.. *trumvirvel*

JAG ÄR GINGER IGEN!

151D1DF0-8E80-40CA-B562-1FE09D47C53E_zps6eidrz9k.jpg


0A9694D4-C8C1-4033-AAED-B4D83072F642_zpsmj0ipjik.jpg


Förhoppningsvis jämnar rötterna ut sig, detta kan jag absolut leva med! Annars får jag slänga i en svag toning så länge. Halleluja! Jag ska aldrig mer färga håret! :bow:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp