Bukefalos 28 år!

converse i barn/bäbisstorlek

shayd

Trådstartare
Hej,
är det någon som vet var man kan få tag på converseskor i barn eller bäbisstorlek? storleken är inte jätteviktig, barnet är inte fött ännu så det kommer ju växa i dom. Skall vara en present och det börjar bli tight om tid... Bor i Varberg/Göteborg men nätshopping med snabb leverans kan också vara av intresse.
 
Sv: converse i barn/bäbisstorlek

KOlla Tradera där säljs många helt nya converse skor i alla storlekar!
 
Sv: converse i barn/bäbisstorlek

9967200810218155817153185_L.jpg

Har sett på stadium och sneakersnstuff t ex. Skulle tipsa om den mjuka bebisvarianten (se bild), roligare då det går att använda. Svårt att pricka in rätt storlek på störres skor, typiskt om de passar mitt i vintern.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 251
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 299
Senast: Gunnar
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 641
Senast: nejlica
·
Kropp & Själ skall till läkare nästa vecka (äntligen) men försöker hitta någon spännande diagnos själv under tiden ;) I våras någon gång började jag...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: vinkelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp