Bukefalos 28 år!

"Cool" utrustning

Sv: "Cool" utrustning

hehe never ;-P älskar det,. dessvärre gjordes det när vi hade allt i svart-silver och kastanjebrun-mässing/guld.. men nu har jag ju köpt en svart-guldig spansk sadel så måste knåpa ihop något liknande i svart-guld.
 
Sv: "Cool" utrustning

Sambon har nu fått en egen häst, en svart, så den passar ju i det mesta :D

Här är min sambos favoritfleecetäcke...

wpid-imag1050.jpg

Camouflagetyg... haha -manligt.
Det var snyggt, och smart! Kan ju såklart sy eget! Jag tror camouflage kan uppskattas.

Den paden var frän!

Det andra var liiite för färgstarkt, särskilt för sambon. Rosa och limegrönt är inte riktigt hans grej. Han gillar svart :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 608
Senast: Roheryn
·
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
391
Senast: Tilly_85
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Svar
3
· Visningar
476
Senast: Entourage
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 645
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp